اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر نخست رشته حفظ کل مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان:

حرکت‌های ضداسلامی موجب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: نفر نخست رشته حفظ کل چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان گفت: حرکت‌های ضداسلامی دشمنان اسلام موجب توجه بیشتر جامعه جهانی به این دین و اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

حرکت‌های ضداسلامی موجب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ابوذر کرمی در خصوص حرکت موهن دشمنان اسلام علیه ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: ترس از گسترش روزافزون اسلام موجب این گونه حرکت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه اسلام‌خواهی در جهان افزایش یافته و روز به روز بر تعداد مسلمانان افزوده می‌شود، افزود: حرکت‌های دشمنان اسلام نه تنها تاثیری در بیداری اسلامی نداشته بلکه موجب افزایش پیروان این دین مبین هم می‌شود.

کرمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در چارچوب آموزش قرآن در کشور صورت گرفته، اضافه کرد: به خاطر پراکنده بودن فعالیت‌ها، اسلوب واحدی در آموزش‌ها وجود ندارد و نتیجه مطلوب گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی در زمینه آموزش‌های قرآنی پراکنده‌کاری است، اظهار کرد: اگر متولی خاصی مانند یک وزارتخانه در این خصوص وجود داشته باشد و تمام موسسه‌ها و مراکز قرآنی را پوشش دهد و اسلوب واحدی ارائه شود، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

این حافظ قرآن کریم افزود: به عنوان نمونه، جامعه قاریان مشهد در خصوص آموزش‌های قرآنی و قاریان مصری هم با همکاری دانشگاه الازهر در روش خاصی فعالیت کرده و نتیجه خوبی گرفته‌اند.

کرمی که در رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اراک تحصیل کرده و تجربه یک مقام چهارمی در مسابقات بین‌المللی کشور لیبی در سال 84 را در کارنامه قرآنی خود دارد، در چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان جهان در تبریز رتبه اول بخش حفظ کل قرآن کریم را به دست آورد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول