اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام روس: در صورت پیروزی رامنی، جنگ سرد در انتظار روسیه و آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد در صورت پیروزی "میت رامنی" در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، مسابقه تسلیحاتی بین دو کشور آغاز شده و جنگ سرد در انتظار روسیه و آمریکا خواهد بود.

مقام روس: در صورت پیروزی رامنی، جنگ سرد در انتظار روسیه و آمریکا است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آرکادی دوورکوویچ" معاون نخست وزیر روسیه معتقد است که اگر "میت رامنی" نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا که اعلام کرده که روسیه اصلی‌ترین دشمن ایالات متحده است، در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به پیروزی برسد، در آن صورت اوضاع به سمت مسابقه تسلیحاتی پیش رفته و جنگ سرد دوباره‌ای در انتظار روسیه و آمریکا خواهد بود.

این مقام بلندپایه دولتی در عین حال یادآور شد: البته همانطور که اعلام شده است، البته دولت فدراسیون روسیه با هر رئیس‌جمهوری که در انتخابات آمریکا پیروزی شود، کار خواهد کرد. 

"ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه چند روز قبل اعلام کرد که از رامنی بخاطر اینکه صادقانه نظر خود در رابطه با روسیه را بیان کرده، متشکر است.

وی گفته بود: همیشه و در هر شرایط نکات مثبت و منفی وجود دارد. اینکه آقای رامنی ما را دشمن شماره یک آمریکا می‌داند، بسیار بد و یک نکته منفی است. ولی این واقعیت که او مستقیما و آشکارا این موضوع را اعلام داشته، نشان می دهد که وی فرد صادقی است و این یک نکته مثبت است.

پوتین یادآور شده بود: حتی اگر رامنی در انتخابات آتی به پیروزی نرسد، روسیه باید بتواند امنیت تضمین خود برای دوره زمانی طولانی را تامین کند، چرا که مشخص نیست که چهار سال بعد، او یا فردی هم عقیده وی در آمریکا به قدرت نرسد.

به عقیده رئیس‌جمهوری روسیه اظهارات رامنی در مورد اینکه «روسیه دشمن شماره یک ایالات متحده است»، در حقیقت درست بودن مواضع مسکو در خصوص مسئله سامانه دفاع ضد موشکی اروپا را ثابت کرده است.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول