اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتقاد سخنگوی پوتین نسبت به سخنان رامنی در مورد روسیه

خبرگزاری فارس: سخنگوی رسمی رئیس‌جمهوری روسیه سخنان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مورد لزوم سیاست شدیدالحن تری نسبت به روسیه را ناروا، غیرقابل قبول و برخلاف ارزیابی‌های دو کشور دانست.

انتقاد سخنگوی پوتین نسبت به سخنان رامنی در مورد روسیه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی رسمی "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه اظهارات "میت رامنی" نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در خصوص ضرورت بکارگیری سیاست «شدیدالحن تری» در قبال روسیه را ناروا و غیرقابل قبول ارزیابی کرد.

پسکوف با تاکید بر اینکه قربانی کردن روابط مسکو و واشنگتن بخاطر اهداف انتخاباتی اقدامی نادرست و غیرقابل قبول است، گفت: در جریان تماس‌های رسمی در سطوح مختلف دو کشور بارها بر نادرست بودن چنین ارزیابی از روابط دو کشور تاکید شده است.

لازم به یادآوری است که رامنی روز جمعه در کنگره حزب جمهوری‌خواه ضمن انتقاد از سیاستهای "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا، وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات «انعطاف کمتری» نسبت به "ولادیمیر پوتین" از خود نشان دهد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: در زمان ریاست‌جمهوری من متحدان آمریکا وفاداری بیشتری می‌بینند و پوتین انعطاف کمتری از طرف ما دریافت خواهد کرد و با وی برخورد شدیدالحنی خواهد شد. من به خوبی از ایده آل‌های آمریکایی دفاع خواهم کرد.  

این در حالی است که «میخائیل مارگلییف» رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه هم در واکنش به این سخنان گفت: رامنی برغم این اظهارات، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باید به خط مشی «از سرگیری روابط» بین مسکو و واشنگتن ادامه دهد.

این مقام بلندپایه پارلمانی روس تاکید کرد: روابط روسیه و آمریکا بعنوان دو قدرت مطرح جهانی و دارای نفوذ بین‌المللی به یکدیگر گره خورده و در دستور کار جهانی نمی‌توانند از یکدیگر جدا باشند و باید همواره با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشند.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول