اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کوهدشت:

حامیان اهانت به پیامبر جنگ تمدن‌ها را در سر می‌پرورانند

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کوهدشت با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) آورده است: حامیان ساخت این فیلم، زمینه‌سازی برای جنگ بین تمدن‌ها را در سر می‌پرورانند.

حامیان اهانت به پیامبر جنگ تمدن‌ها را در سر می‌پرورانند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) اعلام کرده است: اینان که به زعم خود با این کار قصد زنده کردن دوران جنگ‌های صلیبی و زمینه‌سازی برای جنگ بین تمدن‌ها را در سر می‌پرورانند، ‌از عذاب سخت الهی غافلند؛ بنابراین به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید و بر طبق وعده خداوند به دست خود یا مؤمنان خانه خراب می‌شوند.

این بیانیه با اشاره به اینکه ساخت این فیلم یکی از قدم‌هایی است که استکبار برای به چالش کشیدن خود برداشته و این نشانه اراده الهی است که دشمنان ما همیشه به دست خودشان زمینه رسوایی‌شان را فراهم می‌کنند، افزوده است: این عمل زشت و ننگین نشان داد که آنها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آیین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعاً نتیجه معکوس خواهد داشت، همچنین می‌توان گفت که آمریکا خشم خود را از طریق توهین بر پیامبر اسلام(ص) نشان داد که این عصبانیت آمریکا دلیل بر عدم انزوای انقلاب اسلامی ایران دارد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت تصریح کرده است: شگفت‌آور و تأسف بار این است که مسئولان آمریکایى و شوراى امنیت که دست‌ نشانده آن‌هاست نه تنها این عمل را محکوم نکردند، بلکه بعضى از آنها با اهانت به کسانى که در برابر سفارت خانه‌های آنان دست به تظاهرات و راهپیمایی زده بودند را افرادى وحشى خواندند، در حالى که نام وحشى شایسته کسانى است که بدون هیچ دلیلى به مقدس‌ترین اعتقادات مسلمانان اهانت کرده و جهان را از آنچه هست ناامن‌تر مى‌کنند.

این بیانیه تصریح کرده است: خوشبختانه مسلمانان بیدار در چندین کشور اسلامى واکنش شدیدى نسبت به این موضوع نشان دادند و اثبات کردند که این اعمال ننگین بدون جواب نخواهد ماند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت در پایان این بیانیه مراکز علمی و جامعه دانشگاهی کشور را به دادن پاسخی دندان شکن و منطقی به محرکان این عمل زشت دعوت کرده و بیان داشته است: مسلمانان جهان هرگز در برابر این حرکات شیطانی آرام نخواهند نشست و آمریکا و هم پیمانان خون خوارش منتظر اقدامات شدیدتر باشند.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول