اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

اعتقاد به موعود مورد اتفاق تمام پیروان ادیان الهی است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: اعتقاد به موعود و مهدویت مورد اتفاق تمام پیروان ادیان الهی است.

اعتقاد به موعود مورد اتفاق تمام پیروان ادیان الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسین نوروزی در جمع اعضای حلقه‌های صالحین میامی اظهار داشت: بحث منجی به نوعی یک اعتقاد است که خداوند آن را در دل بشر قرار داده و از روزگاران گذشته این بحث در تمام ادیان وجود داشته است.

وی افزود: اعتقاد به ظهور موعود آخرالزمان و قیام جهانی او علاوه بر آنکه اعتقاد به یک واقعیت، عقیده و وعده حتمی و تخلف‏ناپذیر الهی است موجبات امیدواری افراد جهت نیل به آینده‏ای تابناک را فراهم خواهد ساخت.

کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره به ویژگی‌های حکومت‌های آخرالزمان تصریح کرد: ‌طبق روایات، حکومت آخرالزمان تابع جریانات هوی و هوس است و جهان دچار جنگ و بحران‌های شدید می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: منتظران واقعی حضرت حجت کسانی هستند که به امید رسیدن به جامعه آرمانی و مورد وعده خداوند منان، از هیچ کوشش و تلاش هدفمندی فروگذار نیستند؛ آنها به یاری دین خدا می‏شتابند، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با مظاهر ظلم و کفر جهانی را سرلوحه امور خویش قرار می‌دهند.

وی افزود: منتظران واقعی امام زمان (عج) در صراط مستقیم گام نهاده‌اند و به هیچ اردوگاه شرقی یا غربی دل نمی‌بندند؛ زیرا مکتب رهایی‌بخش اسلام و فرهنگ غنی تشیع آنها را از هر آبشخور دیگری مستغنی ساخته و این در حالی است که بسیاری از کشورهای جهان طوق بندگی امپریالیسم را برگردن نهاده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اعتقاد به موعود و مهدویت در جهان بشریت مورد اتفاق تمام پیروان ادیان الهی است؛ تمام ادیان الهی این اصل را پذیرفته‌اند که خدا ذخیره‌ای دارد و این ذخیره برای نجات بشریت و زدودن ظلم از ملت‌ها و ایجاد جامعه‌ای بر مبنای قسط و عدالت می‌آید.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول