اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حامیان ولایت شرق لرستان:

ساخت فیلم‌های موهن فضاسازی برای راه‌ انداختن 11 سپتامبری جدید است

خبرگزاری فارس: دبیر حامیان ولایت شرق لرستان ساخت فیلم‌های موهن درباره اسلام و پیامبر اکرم را سعی کاخ سفید برای غائله‌سازی در فضای سیاسی جهان و راه انداختن 11 سپتامبری جدید عنوان کرد.

ساخت فیلم‌های موهن فضاسازی برای راه‌ انداختن 11 سپتامبری جدید است

وحید کوچک زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود با بیان اینکه توهین فیلم‌سازان هالیوود که تماماً صهیونیست هستند، به پیامبر اکرم(ص) قلب مسلمانان را به درد آورده است، گفت: این اهانت‌ها حاکی از ترس غرب و استعمار از گسترش و نفوذ اسلام در جهان است.

وی افزود: برای همگان واضح است که تمدن نامشروع صهیونیستی غرب در حال فرو پاشی است و این دست و پا زدن‌ها نشانگر این امر است و لذا تمام سعی خود را دارند، تا به مواجهه برخیزند.

دبیر حامیان ولایت شرق لرستان همچنین افزود: استکبار جهانی تمام سعی خود را معطوف بر این داشته که مانع فراگیر شدن موج بیداری اسلامی در تمام جهان شود و در این راه تمام سعی خود را کرده تا با توهین به پیامبر اسلام، این دین مبین را دین خشونت و ضد انسان معرفی کرده و بدین طریق مانع گرایش روزافزون مردم آزادی خواه به اسلام شود.

این فعال سیاسی ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع عنوان داشت: دولت صهیونیستی کاخ سفید با اجیر کردن چند فیلم‌ساز جانی و ضد انسانی صهیونیست سعی دارد، تا با غائله‌سازی جدید در فضای سیاسی جهان 11 سپتامبر جدیدی را بسازد و با تندرو قلمداد کردن مسلمانان بهانه جدیدی برای استعمارهای جدید خود به دست آورد.

کوچک‌زاده عنوان داشت: بر مسلمانان فرض است که همگی در برابر این حرکت هتاکانه و ضد انسانی به پا خیزند و به مقابله با این فتنه جدید دشمن بپردازند.

وی همچنین افزود: کشورهای اسلامی در پاسخ به این اقدام هتاکانه، ضمن اخراج سفرای آمریکا و رژیم صهیونیستی، سفارتخانه‌های خود را در کشورهای استکباری تعطیل و همچنین تمام ارتباطات سیاسی و اقتصادی خود را با دشمنان اسلام قطع کنند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول