اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اجرایی همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» خبر داد

لاریجانی و رحیمی میهمان همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان»

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اجرایی همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» گفت: علی لاریجانی و محمدرضا رحیمی میهمانان این همایش بزرگ در تهران خواهند بود.

لاریجانی و رحیمی میهمان همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح بعد‌از‌ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی‌های خوبی برای حضور خیران،‌ هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» به عمل آمده است و حضور دو تن از شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور در این همایش نشان از اهمیت آن دارد.

وی افزود: در این همایش استاندار آذربایجان‌شرقی نیز گزارشی از روند عملیات امداد و نجات و بازسازی در مناطق زلزله‌زده ارائه خواهد کرد تا خیران حاضر نیز اطلاعاتی از این اقدامات داشته باشند.

فاتح ادامه داد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این همایش بزرگ انجام شده است و همه چیز مهیاست تا نیکوکاران و خیران بار دیگر نیت خیر خود را نشان داده و دل هزاران آواره زلزله آذربایجان‌شرقی را شاد کنند.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی با آذری‌های مقیم تهران و خیران بخش‌های مختلف گذاشته شده است و فضای حاکم بر همه جلسات روح کمک و امدادرسانی بود که نتیجه آن را در روز همایش خواهیم دید.

مسئول کمیته اجرایی همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» تصریح کرد: ویژگی این همایش که توسط ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده برگزار می‌شود نگاه غیر اداری و غیردولتی به همایش و تلاش برای کمک‌رسانی همگانی در بازسازی مناطق زلزله‌زده است.

وی ضمن تقدیر از همه افرادی که برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان از طریق این همایش ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این همایش بتواند بخشی از آلام مردم زلزله‌زده را تسکین بخشد.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان برای ثبت‌نام و کمک‌رسانی می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir، سامانه پیام کوتاه 30008737 و یا شماره تلفن 5575090-0411 ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول