اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بداقبالی نساجی در گام نخست / هواداران بازهم چشم انتظارند

خبرگزاری فارس: نساجی مازندران در هفته نخست لیگ آزادگان در برابر ابومسلم خراسان با بداقبالی مواجه شد تا هواداران این تیم ریشه‌دار همچنان چشم انتظار باقی بمانند.

بداقبالی نساجی در گام نخست / هواداران بازهم چشم انتظارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دیدار حساس نساجی مازندران و ابومسلم مشهد در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شد.

این دیدار درحالی برگزار شد که تیم نساجی مهمان این بازی بود اما به علت تعمیرات نابه‌هنگام ورزشگاه شهید وطنی می‌شد گفت در هفته نخست لیگ آزادگان مهمان  تیم یک دست سفید پوش ابومسلم مشهد بود.

هواداران نساجی با توجه به مسافت راه هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشته و حدود پنج‌هزار نفر از این دیدار دیدن کردند.

در این بازی نساجی که یک دیدار طوفانی را آغاز کرد توسط میثم خداشناس  توانست یه چند موقعیت حساس برسد.

اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی مازندران که در جناح چپ خود سه بازیکن حساس و کلیدی را در دست نداشت از بازیکنان غیرتخصصی در این پست استفاده کرد و با تمام تلاشی که تیم انجام داد نتوانست نتیجه خوبی را در نیمه اول به‌دست آورد.

باید به این نکنه توجه داشت که باز هم نساجی به گفته اسماعیلی در شرایط بد یعنی درست 15 روز مانده به شروع  مسابقات بسته شده بود.

نساجی در این دیدار اسیر تاکتیک‌های هافبک‌ها و مهاجمین ابومسلم شد.

ابومسلم در این دیدار در نیمه نخست با خسته کردن حریف و ارسال توپ از جناحین و باز کردن بازی توانست توان بازیکنان نساجی را کم کند.

نساجی هم در نیمه نخست می‌خواست با پاس‌های کوتاه و شوت از پشت 18 قدم به گل دست یابد و میثم خداشناس با شوت زیبای خود دوبار دروازه حریف را تهدید کرد.

ابو مسلم در نیمه دوم با تعویض‌های انفجاری غلام پیروانی نبض بازی را در دست گرفت و تمامی حملات خود را از جناح چپ نساجی برنامه‌ریزی کرد که با ارسال‌های ضیغمی به پشت محوطه جریمه نساجی مجید نورمحمدی را صاحب توپ می‌کرد و او هم با ارسال و شوت دفاع تیم نساجی را برهم ریخت.

در دقیقه 70 با فرار جواد ضیغمی و جا گذاشتن مدافعان نساجی توانست هادی اصغری را صاحب توپ کند که این بازیکن پس از جا گذاشتن دروازه‌بان نساجی و فریب دو مدافع بلند قامت نساجی با یک بغل پا ساده ابومسلم را صاحب گل کرد.

یاران نساجی که در این نیمه با ارسال پاس‌های اشتباه حریف خود را صاحب میدان کرده و نتوانست در نیمه مربیان خوب ظاهر شود.

در دقیقه 86 باز هم ازهمان جناح نساجی اشتباه خود را تکرار کرد و جواد ضیغمی را صاحب توپ کرد و او هم با یک ارسال درست با کمال ناباوری و در حضور چهار مدافع نساجی محمد پهلوان با یک بغل پا توانست دومین گل خود را وارد میدان کند.

با توجه به اینکه 90 دقیقه بازی به اتمام رسید داور مسابقه 5 دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد که دو تیم در این پنج دقیقه نفس‌گیر کاری را صورت ندادند و بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به کار خود پایان داد.

از حواشی این دیدار حضور غزال تیز پای ایران خداد عزیزی و حشمت مهاجرانی بوده که از همان ابتدای ورود به جایگاه ویژه حاشیه‌های خود را آغاز کرده که تمامی جایگاه ویژه به جای تماشای فوتبال به صحبت‌های او گوش می‌دادند.

تعدادی از تماشاگرنماها در پایان بازی اعتراضی را نسبت به بهروان رئیس هیات فوتبال داشتند، اما سید محمود اسدی سرپرست تیم نساجی معتقد بود که بهروان از سرمایه‌های این استان بوده در این چند ماه کمک‌های شایانی به تیم نساجی کرده که از چشم کسی پوشیده نیست.

انتهای‌پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول