اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال:

بازیکنان تیم‌ملی نباید حریفان را دستکم بگیرند/ انتظارات هواداران برآورده نشد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال نباید حریفان خود را دستکم بگیرند.

بازیکنان تیم‌ملی نباید حریفان را دستکم بگیرند/ انتظارات هواداران برآورده نشد

غلامرضا بهروان درباره عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی در چند بازی اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنان به هیچ عنوان در چند بازی اخیر در حد تیم ملی ظاهر نشدند و نتوانستند انتظارات مردم را برآورده کنند.

وی گفت: تیم ملی متشکل از بهترین بازیکنان لیگ کشور است که با توجه به تعطیلی لیگ برتر و در اختیار گذاشتن بازیکنان به سرمربی تیم ملی، بنا به دلایلی باز هم کادر فنی و بازیکنان در مسابقات موفق نبودند.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال افزود: هر ایرانی دوست دارد که تیم ملی فوتبال کشورش موفق باشد و آرزوی هر ایرانی است که تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد.

بهروان تصریح کرد: سازمان لیگ هم برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکرد و حتی برای موفقیت تیم ملی حدود یک ماه لیگ را برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تعطیل کرد.

وی اظهار داشت: برنامه مسابقات لیگ را طوری تنظیم و برنامه‌ریزی کردیم که کوچکترین لطمه به بازی‌ها و یا اردوهای تیم ملی نخورد.

بهروان ادامه یادآور شد: به هیچ عنوان هیچ یک از ایرانی‌ها از عملکرد بازیکنان تیم ملی راضی نبودند و نمی‌دانم که چه اتفاقی در بیروت افتاد که بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: لبنان تیمی نیست که برای ایران قدرت‌نمایی کند اما بازیکنان تیم ملی نیز عملکرد بسیار ضعیفی را در زمین مسابقه ارائه دادند.

بهروان اذعان داشت: در سه بازی گذشته مرحله نهایی جام جهانی 2014 برزیل که تیم ملی فوتبال به آن صورت موفق نبوده اما این انتظار را هواداران و دوستداران تیم ملی دارند که عملکرد بازیکنان تیم ملی بهتر از گذشته شود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: کارلوس کی‌روش از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان فوتبال جهان است که به نوعی تاکنون در بازی‌های تیم ملی نتوانسته انتظارات مسئولان و هواداران تیم ملی را برآورده کند.  

وی گفت: تیم ملی فوتبال ایران هنوز هم از شانس‌های اصلی صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل است که این کار با همت و غیرت بازیکنان ایرانی شدنی است.

این مسئول ورزش کشور خاطرنشان کرد: هنوز تیم ملی برای صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل پنج بازی دیگر دارد که سه بازی تیم ملی در حضور هزاران تماشاگر ایرانی در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود.

بهروان تصریح کرد: اگر در سه بازی خانگی با تشویق هواداران ایرانی و تعصب و غیرت بازیکنان تیم ملی پیروز میدان باشیم، صعود به جام جهانی 2014 برزیل تا حدودی برای تیم ملی مسجل می‌شود.

وی در پایان افزود: بازیکنان باید بدانند که هر بازی حکم صعود تیم ملی به جام جهانی را دارد که در پایان این رقابت‌ها برای صعود به جام جهانی 21014 برزیل به اما و اگر نیاز نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول