اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد

جدال تیم صدرنشین لیگ برتر در سلمانشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال استان برای صدرنشینی در سلمانشهر به میدان می‌رود.

جدال تیم صدرنشین لیگ برتر در سلمانشهر

جمشید پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران امروز از ساعت 16 با شش بازی همزمان پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم صدرنشین جدول مهمان حریف سلمانشهری است.

وی افزود: تیم استقلال لموک قائمشهر که با 35 امتیاز به تنهایی در صدر جدول جای دارد، این هفته مهمان تیم پیام شهدای سلمانشهر است.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر بازی‌های این هفته تصریح کرد: شهدای ساری تیم دوم جدول این هفته میزبان شهدای لاویج چمستان نور و شهدای بابلسر در قائمشهر نیز مهمان تیم سپاهان این شهر است.

پازوکی گفت: تیم شهروند سورک در میاندرود میزبان شهید کریمی جویبار است و دو تیم وحدت فریدونکنار و دریای زاغمرز در فریدونکنار به دیدار هم می‌روند.

وی افزود: این هفته طبق برنامه سازمان لیگ تیم دریای بابل با قرعه استراحت روبه‌رو شد و تیم طپش قائمشهر نیز میزبان بازرگان چالوس است.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در جدول رده‌بندی تیم استقلال لموک قائمشهر با 35 امتیاز به تنهایی صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان است و دو تیم شهدای ساری و شهروند سورک با 32 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین جدول هستند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول