اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت

برگزاری دوره مربی‌گری امداد و نجات منطقه شرق فارس

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر جهرم از برگزاری نخستین دوره مربی‌گری امداد و نجات منطقه شرق فارس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره مربی‌گری امداد و نجات منطقه شرق فارس

حجت‌الاسلام علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: این دوره مربی‌گری با حضور 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از شهرستان‌های فسا، نی ریز، داراب، زرین دشت، استهبان و جهرم از دوشنبه 20 شهریورماه آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی با اشاره به مباحث این دوره آموزشی افزود: آموزش آناتومی بدن به صورت کامل، انواع زخم و خونریزی‌ها و نحوه پانسمان آن، انواع شکستگی‌ها و بانداژ و آتل‌بندی به صورت تکمیلی از مباحث این دوره آموزشی است.

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم ادامه داد: طی برگزاری این دوره آموزشی، فراگیران با قوانین و مقررات امداد و نجات، داروشناسی مقدماتی و عوارض ناشی از تزریقات، بهداشت در سوانح و حوادث و انواع بیماری‌های شایع در مناطق آسیب دیده آشنا می‌شوند.

بهادری خاطرنشان کرد: به پذیرفته‌شدگان در دوره تربیت مربی امدادی درجه سه، پس از برگزاری آزمون، گواهی‌نامه مربی‌گری درجه سه هلال احمر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول