اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته

3 تعاونی برتر قیروکارزین معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سه تعاونی قیروکارزین برتر این شهرستان معرفی و در همایشی از آنان تجلیل شد.

3 تعاونی برتر قیروکارزین معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر این شهرستان اظهار داشت: تفکر تعاون باید بین اقشار مختلف جامعه به ویژه سرمایه‌گذاران نهادینه شود چرا که این امر سبب کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان شده و ضمن حل مشکل بیکاری افراد، از ظرفیت‌های اقتصادی کشور به طور مطلوب بهره‌برداری می‌شود.

حسن پیمان اضافه کرد: توجه به دیگران و رعایت حقوق انسانی، التزام به قوانین، تقسیم کار و روحیه کار جمعی برخی از ویژگی‌های قابل توجه در تعاونی‌ها است و این بخش می‌تواند محوری برای اقتصاد، معیشت و توسعه در کشور باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعاون، فرهنگ دیرین و کلام توصیه شده دین ماست بیان داشت: در سایه تعاون، همدلی و مشارکت است که بخش عظیمی از نارسایی‌های اقتصادی برطرف شده و شر کت‌های تعاونی و مجموعه‌های کارآفرین از قابلیت ایجاد فرصت‌های شغلی مطلوب برخوردار هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین با اشاره به نقش موثر تعاونی‌ها در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های تعاونی می‌تواند با جلوگیری از مداخله دولت در امور اقتصادی کشور و کنار زدن نظام سرمایه‌داری، تقسیم عادلانه ثروت در جامعه را سبب شود که این امر رسیدگی بیشتر و حل مشکلات تعاونی‌ها را طلب می‌کند.

پیمان تصریح کرد: بخش تعاون یکی از ابزارهای کارآمد نظام اقتصادی است که ضمن مردمی کردن اقتصاد و ایجاد عدالت اجتماعی، در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و مقابله با تحریم‌ها نقش بسزایی دارد.

وی در پایان تعاونی سهام عدالت در جذب اعضا و پرداخت سهام عدالت، شرکت تعاونی کارگزار بیمه حمل و نقل و شرکت تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) را طبق ارزیابی‌های صورت گرفته تعاونی‌های برتر شهرستان قیروکارزین معرفی کرد.

به گزارش فارس، در پایان این همایش با اهدای تندیس تعاون به تعاونی‌های برتر از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول