اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اسلام‌ستیزی غرب تابع یک سناریوی منظم است

خبرگزاری فارس: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی غرب تابع یک سناریوی برنامه‌ریزی شده و منظم است.

اسلام‌ستیزی غرب تابع یک سناریوی منظم است

جواد کریمی قدوسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اقدامات اسلام‌‌ستیزانه غرب و به ‌ویژه انگلستان و آمریکا از همان ابتدای انقلاب و با اقداماتی که از سوی سلمان رشدی انجام شد، بر جهان اسلام مشخص شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: سایر اقداماتی که کشورهای غربی در سال‌های اخیر نیز انجام داده‌اند را نیز باید در همین راستا تفسیر کرد: برای مثال حمله به افغانستان و عراق نیز نمایانگر اوج اسلام‌هراسی مستکبران جهانی بود.

کریمی قدوسی گفت: تولید فیلم اخیر در آمریکا با محتوای ضداسلامی بار دیگر نشان داد که قدرت‌های استعماری همواره علیه ادیان موضع‌گیری می‌کنند و تنها دستیابی به اهداف شوم خود برایشان اهمیت دارد.

وی یادآور شد: در تقابل با جریان اسلام‌ستیزی، جریان بیداری اسلامی در سال‌های اخیر در کشورهای اسلامی نضج گرفته است و اوج آن را در کشورهایی مانند مصر و لیبی شاهد بودیم و همین مسئله حاکی از این است که جهان اسلام ظرفیت نهفته بسیار بالایی برای مقابله با اسلام‌ستیزان دارد و البته نباید این مسئله را نیز از یاد برد که موج اخیر بیداری اسلامی، در تولید آثار ضداسلامی موثر بوده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در شرایط کنونی این است که افکار مردم را با ریشه‌های فتنه بیشتر آشنا کنند و برای آنها تفهیم کنند که جسارت به اولیای الهی در راستای تضعیف اسلام، بخشی از برنامه‌ای است که غربی‌ها دنبال می‌کنند و در واقع در این مسئله از یک سناریوی منظم و از پیش طراحی شده تبعیت می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم ملت اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جمعه بار دیگر به مستکبران جهانی نشان دهند که همواره در صحنه هستند و ارزش‌ها و معیارهای اسلامی همواره برای آنها در اولویت است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول