اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

سازمان‌های مردم‌نهاد در مسیر تشکیل شبکه سمن‌ها گام بردارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد لازم است در مسیر توانمندسازی و تشکیل شبکه سمن‌ها گام بردارند.

سازمان‌های مردم‌نهاد در مسیر تشکیل شبکه سمن‌ها گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در پنجمین جلسه اتاق فکر و نخستین جلسه گروه الف سازمان‌های مردم‌نهاد که با حضور مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت تشکیل شبکه سازمان‌های مردم‌نهاد، این سازمان‌ها باید بیش از پیش تلاش خود را برای تحقق این امر و تشکیل شبکه سازمان‌های مردم‌‌نهاد بین چند سمن معطوف کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص استان اصفهان نگاه دیگرخواهی و مشارکت مردمی است، گفت: استانداری با توجه به ظرفیت گسترده استان در امر فعالیت سمن‌ها نهایت همکاری را می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بر پرهیز از موازی‌کاری توسط سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید و خواستار انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و همچنین تشکیل و تقویت این سازمان‌ها در مناطق محروم این استان شد.

وی با اشاره به عدم تعریف اعتبار برای سازمان‌های مردم‌نهاد در دولت و همچنین عدم اختصاص بودجه فرهنگی در سال جاری به استان اصفهان اظهار کرد: دولت در زمینه‌های مختلف و در مسیر مشکلات سمن‌ها پشتیبان و حامی سازمان‌ها بوده است.

اسماعیلی افزود: دولت در مواقع ضرورت برای باز کردن گره‌های امور تلاش خود را معطوف داشته و دارد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول