اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«غالب قندیل» نویسنده سرشناس عرب در گفت‌وگو با فارس:

تظاهرات‌های مردمی واکنشی طبیعی به سیاست‌های خصمانه آمریکاست

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و عربی لبنان تظاهرات مردمی در مقابل سفارت‌های آمریکا را واکنشی طبیعی به سیاست های خصمانه آمریکا با ملت‌های مسلمان دانست و گفت: آمریکا هیچ احترامی به حقوق بشر قائل نیست.

تظاهرات‌های مردمی واکنشی طبیعی به سیاست‌های خصمانه آمریکاست

"غالب قندیل" در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس درباره تظاهرات مردم خشمگین در مقابل سفارت‌های آمریکا در قاهره و بنغازی و دیگر کشورهای منطقه گفت:‌ آمریکا همواره نسبت به اسلام و مسلمانان دشمنی می‌ورزد و هیچ گاه این کینه خود را پنهان نکرده است.

وی با اشاره به سکوت واشنگتن در قبال تولید فیلم‌های توهین آمیز به ساحت دین مقدس اسلام؛ نگاه سیاستمداران آمریکایی نسبت به جهان اسلام را نژادپرستانه خواند و تاکید کرد که دشمنان اسلام همواره به دنبال راهی برای تضعیف ملت‌های اسلامی و به تاراج بردن ثروت‌های آنان هستند و نباید انتظاری مبنی بر اتخاذ موضعی در حمایت از دین اسلام از سوی آمریکا و غربی‌ها داشته باشیم.

قندیل بهترین دلیل دشمنی آمریکا با مسلمانان را موافقت قلبی واشنگتن با یهودی سازی قدس شریف خواند و تصریح کرد که آمریکا به عنوان حامی اصلی ریم صهیونیستی هیچ گاه به صورت جدی از حقوق فلسطینیان سخنی به میان نیاورده بلکه در راستای ضایع کردن حقوق صاحبان اصلی سرزمین فلسطین و مصادره سرزمین‌های آنان گام برداشته است.

وی با اشاره به حمایت صهیونیست‌ها و «تیری جونز» کشیش هتاک آمریکایی علیه دین اسلام، ‌تاکید کرد که تظاهرات مردم در مقابل سفارت‌های آمریکا واکنشی طبیعی به سیاست های خصمانه آمریکا با ملت‌های مسلمان است. زیرا آمریکا هیچ احترامی به حقوق بشر قائل نیست و تنها زمانی از حقوق بشر و احترام ادیان سخن می‌گوید که منافعش به خطر نیفتد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول