اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد

تحقق 2700 شغل از سهم تعهد اشتغال مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: تاکنون 2 هزار و 700 فرصت شغلی از سهم تعهد اشتغال این شهرستان تحقق یافته است.

تحقق 2700 شغل از سهم تعهد اشتغال مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: اگر تفکر اشتغال از پشت میزنشینی را با فرهنگ کار و تلاش عوض کنیم مشکل بیکاری در این شهرستان نخواهیم داشت.

فرماندار مرودشت با بیان اینکه مردم این شهرستان دارای روحیه کار و تلاش هستند که الگویی برای کشور است، افزود: با حمایت و پرداخت تسهیلات به افراد زمینه‌های کاری متعددی با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، تعاونی‌ها، گردشگری که وجود دارد، می‌توان مشکلات بیکاری را تا حد بالایی حل کرد.

حسینی تصریح کرد: سهم اشتغال شهرستان مرودشت امسال 9 هزار و 173 فرصت شغلی بوده که بعد از شیراز دومین شهرستان در سهم تعهد اشتغال هستیم و تا پایان مردادماه سال جاری 2 هزار و 700 شغل محقق شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته سهم تعهد اشتغال این شهرستان 9 هزار و 499 نفر بود که هفت درصد نیز بیشتر از تعهد انجام شده است و امسال نیز امیدواریم این تعهد عملی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار اشتغال باید بر اساس استاندارد تعریف شده باشد، افزود: شرایط و ظرفیت‌های این شهرستان به گونه‌ای است که آمار‌های اشتغال در ماه‌های مختلف متفاوت است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول