اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه شیراز:

پژوهش بدون انتشار ناقص است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه شیراز با بیان اینکه همایش‌ها فرصتی برای تبادل دیدگاه است، گفت: بدون انتشار امر پژوهش ناقص است.

پژوهش بدون انتشار ناقص است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی سعادت بعدازظهر امروز در شانزدهمین همایش انجمن زمین‌شناسی اظهار داشت: انتظارات از همایش انجمن زمین‌شناسی با توجه به سابقه طولانی این همایش بسیار بالاست.

معاون پژوهشی دانشگاه شیراز افزود: از امتیازات مهم همایش‌ها حضور اساتید مجرب و متخصص است که می‌تواند برای دانشجویان فرصتی مغتنم باشد.

وی گفت: همایش‌ها فرصت مناسبی برای انتقال تجارب و دیدگاه‌ها است و ایده‌های بسیار خوبی در مقوله پژوهش تبادل می‌یابد.

سعادت تصریح کرد: در مقوله پژوهش موضوع انتشار مهم به شمار می‌رود و بدون انتشار امر پژوهش ناقص خواهد بود؛ همایش‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای انتشار مقالات است.

معاون پژوهشی دانشگاه شیراز افزود: انتشار مقاله از طریق همایش از این نظر اهمیت دارد که فرد ارائه‌دهنده مقاله در دسترس مخاطبان قرار دارد و می‌تواند زمینه‌ساز گفت‌وگو پیرامون موضوع پژوهشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های مهم همایش زمین‌شناسی حضور پیشکسوتان و پژوهشگران برتر است که بار کیفی همایش را افزایش می‌دهد.

سعادت اظهار داشت: نکته مهمی که باید در همایش‌ها رعایت شود ارتباط بین دانشگاه و صنعت است و باید از افراد فعال در صنعت با مقوله‌های مرتبط با همایش استفاده شود.

وی در پایان گفت: شانزدهمین همایش انجمن زمین شناسی از لحاظ شرکت‌کننده و مقالات همایشی قابل تقدیر است.

به گزارش فارس، شانزدهمین همایش انجمن زمین‌شناسی ایران امروز در شیراز آغاز به کار کرد و تا شانزدهم شهریور‌ماه جاری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول