اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 شهریور ماه جاری انجام می‌شود

برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی کردستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی استان خبر داد و گفت: این مراسم 29 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صدیقه عبدالهی صبح امروز در جمع مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان اظهار کرد: جشن زیبا و به یادماندنی شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و اولیای گرامی آنان روز چهارشنبه 29 شهریور در تمام مدارس ابتدایی استان با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم نمادین با حضور مسئولان شهرستان‌ها و مناطق، اولیای دانش‌آموزان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و فرهنگیان در یکی از مدارس ابتدایی شاهد و یا قرآن برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در مرکز استان نیز با حضور مسئولان استانی و محلی، دانش‌آموزان، اولیای آنان و کلیه دست‌اندرکاران ستاد بازگشایی مدارس استان و شهرستان در یکی از مدارس سنندج برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان همچنین از توزیع کتب درسی دانش‌آموزان ابتدایی تا اول مهر ماه خبر داد و از اولیای دانش‌آموزان خواست در هنگام خرید وسایل مدرسه دانش‌آموزان، کیف، کفش و لوازم‌التحریر منقش به نقوش غربی را خریداری ننمایند.

عبدالهی همچنین توصیه‌هایی را نیز در خصوص برنامه‌های بازگشایی مدارس و آغاز سال‌ تحصیلی ارائه کرد و یادآور شد: تا اول مهر ماه باید برنامه‌های هفتگی مدارس تنظیم و در سر کلاس‌ها نصب شده و کتب درسی دانش‌آموزان نیز توزیع شده باشد.

برگزاری زنگ نماز در مدارس، نظارت بر برگزاری دوره آموزشی معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دیگر توصیه‌های معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل در این نشست بود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول