اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان تنها نماینده ورزش قم در لندن صورت گرفت

استقبال از مربی قمی کمانداران ایران در پارالمپیک لندن

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن در میان استقبال گرم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان وارد قم شد.

استقبال از مربی قمی کمانداران ایران در پارالمپیک لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های پارالمپیک 2012 در کشور انگلیس با شرکت 4200 ورزشکار از 160 کشور جهان به مدت 11 روز به میزبانی شهر لندن برگزار شد و طی آن کاروان ورزشی کشورمان در رشته تیراندازی با کمان بخش بانوان با مربیگری بانوی قمی یکی از موفق‌ترین دوره‌های حضور خود در پارالمپیک را تجربه کرد.

خانم فاطمه متقی‌کاشانی مربی،‌ داور و کماندار با سابقه استان قم است که بعد از سال‌ها تجربه در این رشته ورزشی در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان در سال 2012 هدایت تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان را در پارالمپیک لندن بر عهده داشت.

متقی‌کاشانی که سابقه هدایت تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات جهانی کرواسی در سال 2008 را نیز در کارنامه دارد، در پارالمپیک 2012 لندن سرمربی بانوان کماندار کشورمان بود و این تیم را در راه کسب افتخارات ارزشمند این دوره هدایت کرد.

مربی قمی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان در پارالمپیک لندن در حالی میان استقبال مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، خانواده و جمعی از علاقمندان به ورزش وارد شهر مقدس قم شد که با رهنمودها و تلاش‌های وی،‌ کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان برای نخستین بار در تمام ادوار مسابقات پارالمپیک موفق به کسب نشان طلا شد.

خانم زهرا نعمتی کماندار معلول کرمانی با هدایت فاطمه متقی‌ کاشانی بر سکوی نخست مسابقات رشته تیراندازی با کمان مسابقات پارالمپیک 2012 لندن ایستاد و برای نخستین‌بار ایران را به نشان طلای این رشته ورزشی در ادوار مختلف پارالمپیک رساند.

متقی‌کاشانی هم اکنون مسئولیت نایب رئیسی هیئت تیراندازی با کمان استان قم و اداره بخش بانوان این هیئت را بر عهده دارد و با تشکیل کلاس‌های مختلف آموزشی و تدارک مکان و شرایط مناسب تمرین برای کمانداران دختر و زن قم در رده‌های سنی مختلف، سعی در بروز توانمندی و استعداد بانوان قمی در این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار دارد.

متقی‌کاشانی از داوران و مربیان با تجربه و دارای مدرک معتبر فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان محسوب می‌شود که در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی سابقه فعالیت‌ دارد و آخرین حضور وی به عنوان داور در مسابقات قهرمانی سال 2012 آسیا به میزبانی کشورمان بود که در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول