اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد:

هزار کودک مشهدی مخاطب طرح شهریاران کودک می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: طرح شهریاران کودک برای 16 هزار کودک مشهدی برگزار می‌شود.

هزار کودک مشهدی مخاطب طرح شهریاران کودک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اکبر عصارنیا امشب در مراسم افتتاحیه طرح شهریاران کودک که در فرهنگسرای غدیر برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح از 250 نفر کودک 6 تا 11 سال از طریق تبلیغات و فرستادن پیامک دعوت به عمل آمد تا با حضور در این طرح به جمع شهریاران کودک بپیوندند.

وی با بیان اینکه مخاطبان این برنامه مشترک، مجله شهروند کوچولو است، خاطرنشان کرد: معرفی و توضیح طرح باشگاه، پخش انیمیشن آرمان قهرمان، اجرای گروه تئاتر، مسابقه و قرعه‌کشی از جمله برنامه‌های این طرح بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در ادامه گفت: مراسم افتتاحیه این مراسم برای تمامی فرهنگسراها در قالب جشن برگزار می‌شود و در محتوای آن مفاهیمی از آموزه‌های شهروندی گنجانده می‌شود.

عصارنیا در ادامه افزود: بعد از مرحله ساماندهی کودکان در فرهنگسراها، کارگاه‌های آموزشی متناسب با استعدادها و توانمندی آنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول