اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

توسعه لردگان نیازمند همراهی همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه همه‌جانبه این شهرستان نیازمند وحدت و همراهی همه مسئولان این شهرستان است.

توسعه لردگان نیازمند همراهی همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لردگان اظهار داشت: شهرستان لردگان سال‌ها در حالت خمودگی و انزوای سیاسی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی قرار داشت اما با روی کار آمدن دولت عدالت‌محور این محرومیت‌ها تا حدودی از بین رفت.

وی بر ضرورت رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان لردگان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با وحدت و همدلی تلاش خود را در بروز استعدادهای این شهرستان و رشد و توسعه بیش از پیش آن به کار گیرند.

جلیل افزود: باید تلاش کرد تا از بخشی‌نگری پرهیز کرد و با اتحاد و همراهی اهداف مورد نظر را پی گرفت.

وی بر ضرورت خدمت‌رسانی بیش از پیش مسئولان به مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم این شهرستان در طول انقلاب فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده و همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور حضور پررنگی داشته‌اند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران غیرمتعهد در تهران اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و ایادی آن در تلاش بودند تا در روند برگزاری این اجلاس اختلال ایجاد کنند اما این توطئه آن‌ها راه به جایی نبرد و ایران اسلامی از این میدان نیز سربلند بیرون آمد.

جلیل ادامه داد: اجلاس تهران با درایت مقام معظم رهبری و دکتر احمدی‌نژاد به گونه‌ای برگزار شد که ایران را به قطب برتر عالم سیاست در جهان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به پیامدهای دستاوردهای اجلاس تهران در عرصه بین‌المللی، تصریح کرد: این اجلاس ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در برابر کشورهای غیر متعهد دچار ضعف هستند و نمی‌توانند به تنهایی معادلات جهانی را به پیش ببرند.

جلیل اظهار داشت: حضور دو سوم کشورهای دنیا با سران و روسای خود در اجلاس تهران نشان داد که برخلاف تبلیغات سوء دشمن که به دنبال منزوی نشان دادن ایران است، ایران اسلامی دارای روابط دیپلماتیک بالایی است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اجلاس تهران ثابت کرد ایران اسلامی جایگاه بزرگ‌تری از بلوک غرب در جهان دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول