اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت فوتبال یزد:

فوتبال را ریشه‌ای دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان یزد، فوتبال را یک پدیده اجتماعی و فراگیر خواند و گفت: بحث فوتبال در استان یزد را ریشه‌ای دنبال می‌کنیم و در تقویت آن خواهیم کوشید.

فوتبال را ریشه‌ای دنبال می‌کنیم

محمدحسین رسول‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: ورزش فوتبال امروز توانسته به عنوان جذاب‌ترین رشته ورزشی جایگاه استثنایی و ویژه‌ای را در میان همگان داشته باشد به همین دلیل توجه ویژه به این ورزش ضرورت دارد.

وی ادامه داد: فوتبال توانسته ظرفیت‌های هوشی و حرکتی انسان‌ها را به نمایش گذاشته و به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اقتصادی جهان گردش مالی ایجاد کند.

رسول‌زادگان همچنین به تشریح برنامه‌های قابل اجرا در این هیئت پرداخت و افزود: تدوین اهداف و سیاستگذاری مشخص، تعیین استراتژی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، کشف و آموزش استعدادها، تولید بازیکنان قوی و توانمند و نیز ارتقای سطح دانش فنی و مدیریتی منابع موجود از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده قابل اجرا در این دوره چهار ساله است.

وی با تاکید بر همکاری و هم‌افزایی مدیریت ارشد استان با هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: بدون شک این همکاری و نیز همکاری سایر مدیران دستگاه‌های سیاسی اداری استان می‌تواند اهداف مورد نظر فوتبال استان را با سرعت و قدرت بیشتری به پیش ببرد.

رسول‌زادگان تاکید کرد: هیئت فوتبال استان یزد نیز تمام تلاش خود را در مسیر جلب حمایت‌های لازم و ایجاد یک ارتباط قوی و مستمر به کار خواهد گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد همچنین با اشاره به نقش موثر خانواده‌ها و والدین در پیشبرد اهداف این هیئت ورزشی اظهار داشت: مشارکت و حضور پررنگ و ملموس خانواده‌ها در بدنه فوتبال استان یزد و نیز قرار گرفتن آنها در کنار فرزندانشان می‌تواند در پیشبرد اهداف و روند کار فوتبال نقش موثر و تاثیرگذاری ایفا کند.

وی از دیگر برنامه‌های این هیئت ورزشی را کشف استعدادها و نیز آموزش استعدادهای موجود اعلام کرد و افزود: تشکیل حداقل چهار کانون استعدادیابی و پرورش استعدادها در مرکز استان در چهار ناحیه کمک قابل توجهی برای تربیت و تولید بازیکنان قوی خواهد کرد.

رسول‌زادگان اعلام کرد: همچنین تشکیل یک کانون استعداد یابی در هر شهرستان استان یزد و آموزش استعدادهای کشف شده بر اساس طرح درس و شاخص‌های کار پایه با بهره‌گیری از روش‌های به روز دنیا، آینده درخشانی را برای فوتبال استان به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به تولید و پرورش بازیکنان توانمند و تشکیل تیم‌های قوی و ایجاد رقابت‌های سازنده در فوتبال گفت: ارتقای سطح دانش فنی و مدیریتی منابع موجود استانی اعم از مربیان، داوران و سرپرستان از جمله هدف‌های کلیدی هیئت فوتبال استان یزد است.

رسول‌زادگان همچنین تدوین سیاست‌های تشویقی و ایجاد یک رقابت سالم در حوزه فوتبال استان را حرکتی رو به جلو خواند و تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه از این ورزش بسترهای رشد حداکثری را رقم خواهد زد.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد با تاکید بر توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی در سطح استان یادآور شد: حمایت‌های قاطع مسئولان اداری و سیاسی در سطح شهرستان‌ها و نیز ظرفیت‌های مالی بالقوه می‌تواند در توسعه کمی و کیفی فوتبال تاثیرگذار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل یک ساختار کامل و جامع در هیئت فوتبال و بهره‌گیری از بهترین نیروهای متخصص در این زمینه فوتبال استان به جایگاه مطلوب و شایسته خود برسد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول