اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد:

تعطیلی سفارت کانادا نشان‌دهنده ضعف غرب در برابر ایران است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: تعطیلی سفارت کانادا نشان‌دهنده ضعف غرب در برابر اقتدار ایران اسلامی است.

تعطیلی سفارت کانادا نشان‌دهنده ضعف غرب در برابر ایران است

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ایستادن در مسیر حق و پافشاری بر آرمان‌های الهی همواره با دشواری‌ها و سختی‌های بسیاری همراه است در حالی که با تحمل این سختی‌ها است که می‌توان رستگار شد.

وی افزود: همواره در طول تاریخ عده‌ای در برابر حق و حقیقت صف‌آرایی کرده و از تحقق اهداف متعالی جلوگیری می‌کنند.

بسیج با اشاره به اقدامات دشمن در راستای تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروزه در عالم سیاست کشورهایی که در مسیر حق گام برمی‌دارند و خواهان تحقق اهداف الهی و دینی هستند از سوی کشورهای مستکبر مورد هجمه قرار می‌گیرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد به تعطیلی سفارت کانادا در ایران اشاره کرد و گفت: تعطیلی سفارت کانادا واکنش عجولانه کشورهای غربی به اجلاس موفقیت‌آمیز غیرمتعهدها در تهران بود.

بسیج افزود: این امر نشان‌دهنده ضعف کشورهای غرب در برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است چرا که با این کار درصدد انحراف افکار عمومی از موفقیت‌های اجلاس تهران هستند.

وی، کانادا را مستعمره انگلیس دانست و افزود: کانادا به خیال خود قصد داشت با این اقدام بزرگی خود را نشان دهد، این در حالی است که کانادا تنها کاری را کرده که از یک کوتوله سیاسی برمی‌آید.

بسیج با بیان اینکه ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: این در حالی است که کانادا با تعطیلی سفارت خود قصد عرض اندام در برابر ایران را دارد که در نهایت به شکست محکوم می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول