اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان

زمان اجرای نمایش‌های همایش منطقه‌ای تئاتر ماه اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان گفت: زمان اجرای نمایش‌های همایش منطقه‌ای تئاتر ماه در اصفهان اعلام شد.

زمان اجرای نمایش‌های همایش منطقه‌ای تئاتر ماه اعلام شد

علیرضا قدسیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از آغاز برگزاری نخستین دوره همایش‌های منطقه‌ای تئاتر ماه خبر داد و اظهار کرد: همایش منطقه‌ای تئاتر ماه در منطقه یک به مرکزیت استان فارس برگزار شده است و این همایش در منطقه دو به مرکزیت اصفهان از روز دوشنبه 20 شهریورماه برگزار می‌شود.

وی در مورد مکان برگزاری این همایش در اصفهان افزود: تمامی نمایش‌های این همایش در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه رو به ‌روی مهمانسرای عباسی است.

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: جدول زمان بندی اجرای این نمایش‌ها در سایت حوزه هنری استان اصفهان به آدرس www.artesfahan.ir است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 بعد از ظهر روز دوشنبه 20 شهریورماه به تماشای این تئاترها بیایند، تصریح کرد: نخستین دوره همایش‌های منطقه‌ای تئاتر ماه، منطقه دو (اصفهان) در روزهای 20 و 21 شهریورماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان برگزار می‌شود.

قدسیه ادامه داد: این همایش با نمایشی از استان اصفهان با عنوان «افسانه‌های لقمان» به کارگردانی محمدرضا وزیری‌فرد آغاز می‌شود و آخرین اجرای این همایش نیز متعلق به تئاتر «هر اندازه نزدیک همان» به کارگردانی مجید مژدهی از استان گیلان است.

وی افزود: در مجموع در منطقه دو 15 نمایش از استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، یزد و گیلان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول