اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهاد دانشجو:

تشکر از مسئولان گذشته نشانه دین‏باوری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکر از مسئولان گذشته، تحکیم نکات مثبت، اصلاح برخی اشتباهات گذشته و حفظ آبرو و احترام گذشتگان از مصادیق دینداری و دین‏باوری است.

تشکر از مسئولان گذشته نشانه دین‏باوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرهاد دانشجو بعد از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از طرح‏های عمرانی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، امام جمعه دماوند و سایر مسئولان کشوری، استانی و محلی در آمفی‏تئاتر تازه تاسیس این واحد دانشگاهی انجام شد، اظهار داشت: نیک‏منشی گل‏بوته دوستی می‏پروراند و نیک‏خویی پایه رشد، بالندگی و برکت است.

وی ادامه داد: خودم و شما را به تقوا، ترس از خدا و میانه‏روی سفارش می‏کنم و اینکه در راه راست و درست گام برداریم.

دانشجو با بیان اینکه باید دشمن ستمگر و یار و مددکار ستم‏دیده باشیم، اضافه کرد: ما باید با هم دوستی و وابستگی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سپاس خداوند متعال را که بر هرکس راه بنماید آن بنده گمراه نمی‏شود.

وی ادامه داد: گواهی به یگانگی او نشانه استواری ایمان و سرلوحه نیکوکاری است و آگاه باشید که شیطان با همه نیروهای سواره و پیاده خود به سوی مسلمانان در حرکت است.

دانشجو اضافه کرد: روزگار بار دیگر می‏رود تا ما را در بوته آزمایش قرار دهد و آنکه بهشت و دوزخ را در مقابل چشمان خود ببیند، آسوده ننشیند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: شیطان لشگر خود را از هر سو فراخوانده است تا ستم بر جای خود برقرار باشد و باطل همچنان پایدار بماند.

وی ادامه داد: پس ما نیز سستی نپذیریم و راه نفاق و چند دستگی پیش نگیریم زیرا پیروزی از آن کسانی است که در راه حق قدم می‏گذارند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول