اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم:

تیراندازان نیروهای مسلح کشور در قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم از برگزاری رقابت‌های تیراندازی قهرمانی نیروهای مسلح کشور در قم خبر داد.

تیراندازان نیروهای مسلح کشور در قم رقابت می‌کنند

امیر آزاددانا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی بسیار خوبی که در بین بازنشستگان عزیز فعال در تیراندازی نیروهای مسلح استان قم وجود دارد، هدف ما این است که قهرمانی تیراندازی کشور را کسب کنیم.

وی از موفقیت تیراندازان قمی در کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای تیراندازی بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور خبر داد و بیان کرد: نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور با شرکت تیراندازان مدعی از استان‌های مختلف به میزبانی قزوین با نتیجه بسیار خوبی برای تیم اعزامی قم همراه بود.

آزاددانا ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیمی متشکل از تیراندازان خوب و مطرح استان قم را به رقابت با حریفان اعزام کردیم و در حالی که شاهد حضور تیراندازانی از 14 استان کشور در این دوره از رقابت‌ها بودیم، تیم قم با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی نتیجه بسیار خوبی به دست آورد.

مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم اضافه کرد: تیم تیراندازی بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه قم با ترکیب کامل در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به این دوره از مسابقات اعزام شده بود و در هر دو رشته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی یاد‌آور شد: تیم اعزامی در رشته تفنگ بادی با ترکیب حسین قائمی، امیر آزاددانا و مجید صمیمی در رقابت با دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های این رشته با مجموع 683 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

آزاددانا عنوان کرد: همچنین تیم اعزامی در رشته تپانچه بادی با ترکیب کریم حیدری، علی صالحی و اصغر ایرانی با کسب 754 امتیاز بعد از تیم میزبان و بالاتر از سایر تیم‌های مدعی حاضر در این دوره همانند تیم رشته تفنگ بادی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی بیان داشت: در پایان این مسابقات و در رده‌بندی بخش تیمی، مردان تیرانداز قم با کسب ‌هزار و 437 امتیاز مجموع هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی بعد از تیم قزوین (الف) میزبان رقابت‌ها که ‌هزار و 485 امتیاز کسب کرد، به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم قزوین (ب) سوم شد.

مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم با بیان اینکه کریم حیدری در این رقابت‌ها به عنوان یکی از اعضای این تیم در بخش انفرادی در تپانچه بادی نیم‌فرم با کسب 272 امتیاز و کسب مقام قهرمانی تنها تیرانداز موفق تیم اعزامی قم در بخش انفرادی بود تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین بار این مسابقات در سطح کشور برگزار می‌شد، رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی تاکید کرد: تیراندازان اعزامی سپاه قم که در حال حاضر از بازنشستگان و پیشکسوتان با دانش این رشته ورزشی محسوب می‌شوند، عملکرد بسیار خوبی داشتند و این دلگرمی و انگیزه در هیئت تیراندازی بسیج و سپاه قم ایجاد شد که اگر امکانات و شرایط فراهم شد، میزبانی یکی از دوره‌های بعدی این مسابقات را در قم بر عهده بگیریم.

آزاددانا اظهار داشت: خوشبختانه بعد از درخشش در دومین دوره این مسابقات که با کسب عنوان قهرمانی توسط تیراندازان بازنشسته نیروهای مسلح استان قم در تهران همراه بود، اکنون نیز میزبان برگزاری این پیکارها هستیم تا موفقیت دیگری کسب کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول