اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

میزان کشف سرقت در لرستان 52 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی لرستان از افزایش 52 درصدی کشف سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.

میزان کشف سرقت در لرستان 52 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده در تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق در سطح استان با اشاره به اینکه تمرکز و تلاش پلیس جامعه‌محور و پلیس اجتماعی بر حل مسئله است، گفت: پلیس اجتماعی، پیش‌گیری از وقوع جرم، کاهش زمینه‌های جرم و حل مسئله را در گروی همکاری با افراد جامعه می‌داند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان، نقش مردم را به عنوان عامل یا زمینه‌ساز برقراری و تحقق امنیت اجتماعی مهم دانست و افزود: ارتقای سطح آگاهی جامعه با مقررات، حقوق خود و دیگران می‌تواند در تحقق امنیت اجتماعی موثر باشد.

غلامزاده با بیان اینکه، تلاش ما مبتنی بر خدمات‌دهی و جلب اعتماد عمومی در جامعه است، اظهار داشت: ارتباط نزدیک میان پلیس و مردم منجر به افزایش توانایی شهروندان در جهت پیش‌گیری از جرم می‌شود.

این مقام انتظامی با مهم برشمردن، پیش‌گیری با آموزش‌های همگانی، بر کنترل مجرمان، اجرای طرح‌های انتظامی ترافیکی و تقویت گشت‌های انتظامی به صورت پنهان و آشکار تاکید کرد.

غلامزاده، با اشاره به تأثیرگذاری اجرای طرح نگهبان محله در پیش‌گیری و کاهش جرم گفت: آموزش در مدارس و ارائه برنامه‌های آموزشی با همکاری سازمان‌ها در پیش‌برد اهداف بسیار موثر است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول