اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین تغییرات مدیریتی

16 مدیر جدید در استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: 16 مدیر جدید که در روزهای اخیر در استان سمنان مشغول به کار شده‏اند، در شورای اداری این استان معرفی شدند.

16 مدیر جدید در استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی استان که در نشست شورای اداری این استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان حضور یافته بودند، اسامی مدیران جدید سمنان را قرائت و آنها را به سایر مسئولان معرفی کرد.

ایرج کارخائی در ادامه برای همه مسئولان استان سمنان، توفیق خدمت‏گزاری به مردم استان و پیشبرد اهداف دولت دهم را از حضرت حق خواستار شد.

بر اساس گزارش فارس؛ در روزهای اخیر حجت‏الاسلام عبدالله واحدی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، منوچهر رحمانی به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و حسن آذرم به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی این استان منصوب شده‏اند.

همچنین مجتبی هروی به عنوان سرپرست سازمان همیاری دهیاری‏ها و شهرداری‏های استان سمنان، کمال طاهریان به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری سمنان، عیسی فاضلی به عنوان مشاور حقوقی استاندار سمنان و مهدی صحرایی به عنوان بخشدار مرکزی گرمسار معرفی شدند.

بانک‏‌های استان سمنان نیز شاهد تغییر و تحولات اساسی بودند و شاید این جابه‏جایی‏ها بتواند گره مشکلات اساسی در زمینه سرمایه‏گذاری و تامین نقدینگی واحدهای صنعتی و معدنی در استان سمنان را با نظر مساعد مدیران بانکی بگشاید.

بر پایه این گزارش؛ اصغر ترحمی به عنوان مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان، غلام‏رضا اسکندری به عنوان مدیر امور شعب بانک سپه استان سمنان، مجید قدیری به عنوان مدیر امور شعب بانک ملت استان سمنان، محمدرضا حاتمی به عنوان مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان، حسین رخ‏زاده به عنوان مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان و ولی‏زاده به عنوان مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن استان سمنان معرفی شدند.

فرمانداریهای استان سمنان نیز اخیراً شاهد تغییر و تحولاتی بود و بر همین اساس، محمدرضا قنبری به عنوان فرماندار مهدیشهر و احمد قاضی به عنوان فرماندار میامی منصوب و معرفی شدند.

حمیدرضا محمدیان نیز به عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار معرفی شده است که استاندار سمنان تلویحاً وی را فرماندار آتی این شهرستان دانست.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول