اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

شاهین خالدان سوم شد/ دیدار پایانی تنیس فیوچرز فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: دیدار پایانی تنیس فیوچرز فردا بین دو تنیسور از کشورهای جمهوری چک و ازبکستان برگزار می‌شود.

شاهین خالدان سوم شد/ دیدار پایانی تنیس فیوچرز فردا برگزار می‌شود

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دیدار پایانی تنیس فیوچرز اصفهان فردا برگزار می‌شود و دو تنیسور از کشورهای جمهوری چک و ازبکستان برگزار کننده دیدار پایانی این رقابت‌ها هستند.

وی در ادامه به دیدار امروز تنیسور اصفهانی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: شاهین خالدان در دیدار امروز خود برابر حریف جمهوری چک بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت اما تنها مغلوب تجربه حریف خود شد.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان تصریح کرد: تفاوتی که میان تنیسورهای ایرانی با خارجی‌ها وجود دارد این است که تنیسورهای خارجی به صورت مداوم در کوران مسابقات مختلف قرار می‌گیرند اما بازیکنان ایرانی تنها در رقابت‌های داخلی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی تنیسورهای ما نمی‌توانند در مسابقات برون مرزی شرکت کنند که همین امر موجب می‌شود از تجربه کمی نسبت به ورزشکاران خارجی برخوردار باشند.

زیدی با اشاره به رتبه سومی خالدان در این بازی‌ها افزود: در جایی که تمام تنیسورهای ایرانی حذف شدند رتبه سومی این تنیسور اصفهانی نیز مقام کمی نیست و این بازیکن کار بزرگی را انجام داده است.

وی در ادامه به وضعیت میزبانی اصفهان در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها برای نخستین بار بود که در اصفهان برگزار می‌شد و پیش از این تنها در تهران و جزیره کیش برگزار ‌شده بود، اما اصفهان به خوبی از عهده میزبانی این رقابت‌ها برآمد و میزبانی بسیار خوبی را برگزار کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول