اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه خبر داد

احداث و آماده سازی شهرک صنعتی دوم مبارکه تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مراحل واگذاری پروژه شهرک صنعتی دوم به شرکت پیمانکاری مورد نظر انجام شده و آماده سازی شهرک صنعتی دوم مبارکه تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

احداث و آماده سازی شهرک صنعتی دوم  مبارکه تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حبیب الله معتمدی ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های شهرستان، اظهار کردند: تا پایان سال جاری احداث شهرک صنعتی دوم مبارکه به پایان می‌رسد و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: احداث شهرک صنعتی باعث اشتغالزایی در شهرستان خواهد شد و نیز سعی می‌کنیم که این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم تا درصدی از آمار بیکاری در این شهرستان کم شود.

معتمدی گفت: در صدد احداث یک شرکت تعاونی چند منظوره با دامنه فعالیت بسیار بالا در این شهرستان هستیم که به زودی فراخوان‌های آن منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسات اخیر مصوب گردیده که یک شرکت فولاد آلیاژی در شهر مجلسی تأسیس گردد که با تأسیس این کارخانه حدود 2 هزار نفر اشتغالزایی می‌کند.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولان باید برای بهبود هرچه بهتر بخش اقتصادی در کشور تمامی تلاش خود را انجام دهند و بسترهای مناسبی را در این بخش ایجاد نمایند تا بتوانیم در این جنگ تمام عیار اقتصادی مانند گذشته موفق شویم و با چشم انداز پیش روی اقتصاد در کشور می‌توان گفت که کشور ایران می‌تواند سهم بزرگی را در اقتصاد دنیا ایفا کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول