اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون اجتماعی نیروی انتظامی از فارس اعلام شد

خبرگزاری فارس شایسته‌ترین رسانه در همراهی نظام

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی اجتماعی استان اردبیل گفت: خبرگزاری فارس از شایسته‌ترین رسانه‌های همراه نظام و مسئولان است که در برقراری امنیت واقعی نیز حرکتی بی‌بدیل داشته است.

خبرگزاری فارس شایسته‌ترین رسانه در همراهی نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ شهبازی ظهر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در اردبیل به ضرورت تعامل هر چه بهتر با رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس؛ رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس را امین، همراه و یاور خود می‌داند و سعی می‌کند با تکیه بر چنین رسانه‌های با اصالت شایسته‌ترین ارمغان را برای جامعه که همان امنیت و برقراری آرامش در جامعه است هدیه کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در دفاتر رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس به عنوان یک مجموعه فعال، کوشا و قوی در سطح رسانه‌های استان ایجاد یک تعامل مثبت و رو به جلو و همچنین ارتقای جایگاه رسانه‌ای استان است که امیدواریم روز به روز اعتلای آن را شاهد باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی اجتماعی استان اردبیل با قدردانی از زحمات پرسنل خبرگزاری فارس و مدیریت این مجموعه در توجه به انتشار اخبار دقیق، صحیح و به موقع یادآور شد: پلیسی که جامعه‌محور است و دوست دارد با مردم همراهی کند بدون همسویی رسانه‌ها نمی‌تواند جایگاه شایسته خود را معرفی کند.

شهبازی اضافه کرد:‌ ما آماده همکاری با رسانه‌های گروهی استان هستیم و سعی کردیم در روز خبرنگار ارادت هر چند ناقابل خود را به رسانه‌ها نشان دهیم اما همچنان یقین داریم که رسانه‌ها بهترین یاریگر ما در برقراری امنیت،‌ آرامش و اطلاع‌رسانی‌های به موقع هستند.

وی به تلاش و زحمات پرسنل زحمتکش این معاونت به ویژه شهباز شهباز‌زاده در دوران طولانی خدمت‌رسانی در سنگر اطلاع‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: ما انتظار داریم در هفته ناجا نیز رسانه‌ها همدوش با پلیس مطالبات مردم را مطرح کرده و اطلاع‌رسانی حقیقی را انجام دهند.

نشست‌‌های مطبوعاتی با معاونت‌های پلیس در حال طراحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ارتباط بیشتر رسانه‌ها با معاونتهای مختلف ناجا افزود: ما در تدارک برنامه‌ای هستیم تا هر 15 روز یکبار خبرنگاران و اصحاب رسانه با معاونت‌های مختلف نیروی انتظامی استان اعم از مواد مخدر، پلیس راه، آگاهی، پلیس راهور و ... نشست صمیمی برگزار کرده و از این طریق بتوانند از خدمات و کارهای انجام شده اطلاع‌رسانی کرده و در جریان آن قرار بگیرند.

شهبازی تاکید کرد:‌این حق مردم است که از طریق رسانه‌ها با عملکرد حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی آشنا شوند که سعی می‌کنیم این برنامه را همزمان با هفته ناجا انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: تنها مشکل ما در این ارتباط تعیین محل مستقل و ثابت است که در تلاش هستیم با مهیا شدن یک فضای مناسب این ارتباط و تعامل را هر چه بهتر و آبرومند و در شان خبرنگاران مهیا کرده و تدارک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید معاونت اجتماعی فرماندهی استان اردبیل دقایقی نیز در نشست با پرسنل خبرگزاری فارس در اردبیل به سئوالات و موضوعات مطرح شده از سوی آنها پاسخ گفت.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول