اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق جنبش نرم‌افزاری صورت گرفت

انعقاد تفاهمنامه همکاری دانشکده خبر مشهد و ‌دادگستری خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر مشهد گفت: در راستای تحقق جنبش نرم‌افزاری تفاهم‌نامه همکاری میان دانشکده خبر مشهد و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی منعقد شد.

انعقاد تفاهمنامه همکاری دانشکده خبر مشهد و ‌دادگستری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیررضا جهانشاهی رئیس دانشکده خبر مشهد عصر امروز در حاشیه امضا این تفاهمنامه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: برگزاری طرح‌های آموزشی و پژوهشی و علمی مشترک در حوزه رسانه با محوریت امور پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی، برپایی همایش و نشست‌های مشترک و تلاش برای جذب اعتبارهای مالی طرح‌های مشترک از جمله موضوعات این  تفاهم‌نامه همکاری میان دانشکده خبر و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی است.

وی افزود: همچنین همکاری برای تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی، آموزشی و پژوهشی و امکان بازدید از واحدهای علمی، پژوهشی و آموزشی طرفین برای ایجاد زمینه همکاری مشترک از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است.

جهانشاهی با بیان اینکه این تفاهمنامه در راستای تحقق جنیش نرم افزاری منعقد شده است، خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و استعدادها و توانایی‌های علمی‌، آموزشی طرفین به ویژه در زمینه‌های فنی، تولیدی و نیروی انسانی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم منعقد شده است.

رئیس دانشکده خبر مشهد گفت: همچنین برای اجرای موثر و نظارت و پیگیری مفاد تفاهم نامه کمیته‌ای متشکل از معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و دانشکده خبر مشهد با عنوان کمیته مشترک هماهنگی تشکیل شده است. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول