اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیستمین رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان ـ تبریز

هشت تنیسور برتر رقابت‌های بین‌المللی تبریز مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان در تبریز با شناخت هشت تنیسور برتر در بخش پسران وارد مرحله یک چهارم پایانی شد.

هشت تنیسور برتر رقابت‌های بین‌المللی تبریز مشخص شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، در رقابت‌های مرحله یک هشتم که لحظاتی پیش به پایان رسید، جردن جانسن از هلند مغلوب شایان مهدی‌زاده شد، سینان تونا از ترکیه امیرعلی غفرانی‌ها را شکست داد، کریم علاف از سوریه مقابل سیدهاتف توکلی شکست خورد، سارپ آبیگون از ترکیه فرید فرجادیان را شکست داد، مرت آدانالی از ترکیه بر آریان ابراهیمیان چیره شد، بهنام شهرستانی‌کیا از جم هیزلی آلپ از ترکیه شکست خورد، آلتوگ چلیک بیلک از ترکیه آدام مارتین از چک را برد و مرت زینجیرلی از ترکیه مقابل جیووانی ساماحا از لیبی باخت.

در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها که فردا چهارشنبه برگزار می‌شود، شایان مهدی‌زاده با مرت آدانالی از ترکیه، سینان تونا با چلیک بیلک هردو از ترکیه، سارپ آقابیگون از ترکیه با جیووانی ساماحا از لیبی و سید هاتف توکلی با جم هیزلی آلپ از ترکیه دیدار می‌کنند.

رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان در دو بخش پسران و دختران تا روز هفدهم شهریور ماه جاری در مجموعه ورزشی شهید خیابانی تبریز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول