اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان:

55 کارخانه اصفهان 155 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت: با توجه به راندمانی که از 55 کارخانه استان اصفهان به دست آمده مشخص شده که این واحدها مبلغ 155 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند.

55 کارخانه اصفهان 155 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه 104 طرح تعاونی و تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای هشت هزار واحد صنعتی است، اظهار کرد: ما با وجود مشکلات موجود در زمینه صنایع و تولیدات کشور و تحریم‌هایی که علیه کشور وجود دارد ما توانسته‌ایم در این عرصه به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات در استان اصفهان در زمینه نساجی توانسته صادرات خود را در سال جاری افزایش دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان تصریح کرد: رشد درخواست و تاسیس کارخانه با توجه به مشکلات موجود مطلوب بوده زیرا مردم استان اصفهان بسیار کاری و فعال هستند.

وی عدالت و مساوات در استان اصفهان را مطلوب ندانست و افزود: با توجه به راندمانی که از 55 کارخانه استان اصفهان به دست آمده مشخص شده که این واحدها مبلغ 155 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند.

سهل‌آبادی تاکید کرد: در بحث هدفمند شدن یارانه‌ها صنایع استان از مسئولان گله‌مند است و انتظار داریم که حقوق از دست رفته این واحدها به آنها بازگردانده شود.

وی تاکید کرد: ریزش نیروی انسانی در واحدهای تولیدی استان بیداد می‌کند پس چه بسا باید در این زمینه مسئولان راه حلی بیندیشند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان از مشکل مرور زمان در دعاوی گلایه داشت و گفت: اگر کارگری دعوایی در 10 سال گذشته داشته در حال حاضر می‌تواند آن را اقامه دعوی کرده که یکی از معضلات موجود در زمینه اشتغال و امنیت کار است.

وی به رسیدگی به مشاغل سخت و زیان‌آور تاکید داشت و تصریح کرد: امروز یک کارفرما نزدیک به 50 درصد حق بیمه می‌پردازد زیرا کارگران از لحاظ خدمات بیمه تأمین اجتماعی و درمان با این بیمه مداوا نمی‌شوند و ناچارند بیمه تکمیلی داشته باشند.

سهل‌آبادی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر کارگران ما در شرایط سخت و بد  درمانی به سر می‌برند.

وی با اشاره به مشکلات شرکت گیتی‌پسند اصفهان گفت: در این واحد پنج هزار نفر به کار مشغولند که در حال حاضر امنیت شغلی آنها به خطر افتاده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول