اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس:

سالانه 40 درصد منابع مالی صرف پروژه‌های دولتی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: سالانه حدود 40 درصد منابع مالی در قالب پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای دولتی صرف می‌شود.

سالانه 40 درصد منابع مالی صرف پروژه‌های دولتی می‌شود

امیر فلاح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: 15 هزار عضو سازمان نظام مهندسی استان اعضای هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی و ساختمان فارس را انتخاب می‌کنند.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس افزود: 15 هزار عضو سازمان نظام مهندسی استان می‌توانند با حضور در حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌های فارس و دو حوزه در شیراز هیئت مدیره جدید را به مدت سه سال انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس امروز سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از انتخابات 84 کاندیدا در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، برق، مکانیک، ترافیک و نقشه‌برداری به رقابت می‌پردازند.

فلاح‌نیا اضافه کرد: 13 نفر از 84 نفر کاندیدای حاضر در این دوره به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی فارس و هفت نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: به منظور برگزاری این انتخابات دو مدل و فرایند رای‌گیری را در نظر داریم که یکی برگزاری نیمه‌مکانیزه و دیگری تمام مکانیزه است.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس افزود: در صورتی که امکانات و تجهیزات مورد نیاز انتخابات فراهم شود انتخابات به صورت مکانیزه کامل و در غیر این صورت به صورت نیمه‌مکانیزه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تجربیات نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس به ما کمک کند که هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی را به صورت الکترونیکی کامل برگزار کنیم.

فلاح‌نیا در ادامه بر ضرورت حضور اعضای سازمان نظام مهندسی در ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس تاکید کرد و افزود: سالانه حدود 40 درصد منابع مالی در قالب پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای دولتی صرف می‌شود که هزینه‌کردن این اعتبارات با نظارت متخصصان می‌تواند استحکام و عمر پروژه‌ها را بیشتر کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی باید زیر نظر متخصصان و مهندسان خبره هزینه شود، ادامه داد: سالانه رقم قابل توجهی در کشور و استان فارس صرف اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود که بهتر است این اعتبارات زیر نظر متخصصان و مهندسان خبره و کارآمد هزینه شود.

به گزارش فارس، ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس همزمان با سراسر کشور در 19 حوزه انتخابیه این استان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 20 امشب در هتل هما و تالار احسان شهر شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول