اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

برگزاری 350 گفتمان دانش‎آموزی دفاع مقدس در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری 350 گفتمان دانش‎آموزی دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری 350 گفتمان دانش‎آموزی دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منصور عتیقی عصر امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار داشت: آموزش و پرورش برای برنامه‎های اوقات فراغت تلاش‎های جدی را انجام داده است و استفاده بهینه از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های نیروهای جوان استان برنامه‎ها و خلاقیت‎های نویی را در این زمینه ارائه داده که با استقبال دانش‎آموزان نیز روبه‎رو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا 39 هزار نفر در برنامه‎های اوقات فراغت خانگی این اداره کل حضور یافته‎اند و فعالیت‎هایی را که برای اوقات فراغت در منزل پیش‎بینی شده بود انجام داده‎اند.

عتیقی ابراز داشت: دستگاه‎ها باید برنامه‎های اوقات فراغت را به سمتی ببرند که جوان در منزل نیز بتواند آنها را اجرایی و از زمان خود بهترین استفاده را ببرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان متذکر شد: نباید اوقات فراغت را تنها در طول تابستان در نظر گرفته بلکه باید تدابیری اندیشیده شود تا برای بعد از شروع سال تحصیلی هم اوقات فراغت وجود داشته باشد و این ستاد تداوم داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‎های دفاع مقدس در این نهاد اذعان کرد: در این ایام دو کار ویژه را در برنامه‎های خود قرار داده‎ایم که زمینه شناخت جوانان و دانش‎آموزان را با فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته مهیا خواهد کرد.

عتیقی افزود: در همین راستا بیش از 350 گفتمان دانش‌آموزی دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدای دانش‎آموز را برای هر شهرستان پیش‎بینی کرده‎ایم تا بتوانیم به اعتقادات و دانسته‎های دانش‎آموزان عمق ببخشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول