اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جم خبر داد

کشف 21 تن برنج خارجی قاچاق در جم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جم از کشف 21 تن برنج خارجی قاچاق در جم خبر داد.

کشف 21 تن برنج خارجی قاچاق در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد خدام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان نقش اساسی دارد و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: شهرستان جم از امن‌ترین شهرستان‌ها در سطح استان و کشور است و حدود 3 درصد جرایم استان بوشهر در این شهرستان اتفاق می‌افتد.

فرماندار انتظامی شهرستان جم از شناسایی و کشف خودرو حامل کالای قاچاق در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان جم، یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

خدام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جم در راستای مبارزه با ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق در سطح شهرستان حین گشت‌زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه کامیون به‌رانندگی ماشاء‌الله مظنون شدند.

وی اضافه کرد: پلیس بلافاصله خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن مقدار 21 تن برنج خارجی فاقد هرگونه مجوزی را کشف و ضبط کرد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: خودرو توقیف و راننده به همراه برنج‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

خدام بیان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تامین امنیت در منطقه بهره می‌بریم و بدون تردید با همکاری و مساعدت شهروندان به نتایج بهتری می‌رسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول