اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد تأکید کرد

لزوم گسترش فضاهای فرهنگی همگام با فضاهای آموزشی

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تأکید بر لزوم گسترش فضاهای فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: فضاهای فرهنگی و مذهبی باید همگام با فضاهای آموزشی گسترش یابند.

لزوم گسترش فضاهای فرهنگی همگام با فضاهای آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ایروان مسعودی‌اصل امروز در بازدید از مسجد دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: یکی از زیباترین مساجد دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گچساران ساخته شده است.

وی بیان داشت: در ساخت این مسجد از معماری سنتی و اسلامی بهره گرفته شده و یک فضای جذاب و معنوی را ایجاد کرده است.

مسعودی‌اصل تصریح کرد: با توجه به زحماتی که برای احداث این بنای ماندگار کشیده شده، در تلاش هستیم برای افتتاح آن از معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کنیم تا با شکوه خاصی مراسم افتتاح شود.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور افزود: با احداث این مسجد برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اعتکاف دانشجویان را می‌توان با کیفیت مطلوبی برگزار کرد.

مسعودی‌اصل ابراز داشت: تقویت و گسترش فضاهای فرهنگی و مذهبی در مراکز آموزشی تأثیر مطلوبی بر آموزش و پرورش دانشجویان دارد.

مسجد دانشگاه آزاد گچساران آماده بهره‌برداری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این بازدید گفت: مسجد الغدیر این واحد دانشگاهی با زیربنایی افزون بر 950 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و از زیباترین نماهای کاشی‌کاری و آجرکاری سنتی ایران در ساخت این مسجد استفاده شده است.

سید یعقوب زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی این مسجد نیز تا ابتدای سال جدید تحصیلی آماده و مسیرهای ورودی دانشکده‌ها به مسجد هموار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات این مسجد بیان داشت: چند سال از شروع به ساخت مسجد می‌گذشت و چندین پیمانکار در این پروژه خلع ید شدند.

زراعت‌کیش عنوان داشت: با اتخاذ تدابیر و زحمات شبانه‌روزی، در یک سال گذشته عملیات ساخت این مسجد به طور کامل به پایان رسید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول