اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

جدال مدعیان مسابقات رزمی قهرمانی کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت از صبح امروز به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم آغاز شد.

جدال مدعیان مسابقات رزمی قهرمانی کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با پوشش رشته‌ها و سبک‌های متعدد به عنوان زیر مجموعه خود در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور دارد، از امروز با حضور چهره‌های مستعد رزمی قم از رقبای خود در جریان پیکارهای رزمی قهرمانی استایل بادی کنتاکت کشور پذیرایی می‌کند.

این در شرایطی است که با توجه به فعال بودن رشته‌هایی نظیر کیک‌بوکسینگ، کوبودو، جوجیتسو، ووینام و چندین رشته زیر مجموعه دیگر، در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی در استان قم یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

تلاش برای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در بین جوانان علاقمند به این رشته‌ها در قم و بهره‌گیری از تجارب رزمی‌کاران سایر استان‌ها، مهم‌ترین اهداف هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از میزبانی پیکارهای استایل بادی کنتاکت قهرمانی کشور است.

رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور از امروز پنجشنبه نهم شهریور ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

قم در حالی میزبان برترین‌های رزمی کشور در این سبک است که رزمی‌کاران مدعی شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی تا جمعه شب دهم شهریور ماه در قم به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، رزمی‌کاران مدعی قهرمانی کشور در شهر مقدس قم، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

با توجه به اینکه قم از استان‌های مطرح در این رشته ورزشی است و با کسب عناوین و مدال‌های متعدد مسابقات داخلی و خارجی این توانمندی را از خود به خوبی نشان داده‌اند در ترکیب تیم بادی کنتاکت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برای حضور در این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی بهترین نفرات حال حاضر رزمی قم حضور دارند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول