اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مازندران خبر داد

ساخت 18 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مازندران از ساخت 18 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس از شبکه طبرستان خبر داد.

ساخت 18 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان،‌ بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران بر تبیین آثار و ثمرات هشت سال دفاع مقدس از سوی برنامه‌سازان تأکید کرد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان حماسه‌ساز تاریخ و ارزش‌های پرافتخار ایران در تقابل حق علیه باطل بوده که باید در رسانه استانی این رشادت‌ها و ارزش‌ها به نحو احسن تبیین شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان این مطلب که امسال شبکه تبرستان نگاه تازه‌ای به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت و جنگ نرم دارد، به تولید بیش از 2 هزار دقیقه برنامه در حوزه‌های صدا، سیما و خبر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس در حوزه صدا 895 دقیقه درقالب 13 عنوان برنامه از جمله صبح مازندران، زیر یک سقف، میزگرد هفته، الفبای ایثار، شکوه عشق، شباهنگام و... و در حوزه سیما نیز یک هزار و 270 دقیقه در قالب پنج عنوان برنامه از جمله صبح مازندران، کودک، خانواده، حدیث ایثار و ویژه دفاع مقدس برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در پایان اذعان داشت: در حوزه اطلاعات و اخبار نیز روزانه علاوه بر تخصیص یک تایم خبری به این موضوع، تمام برنامه‌های این هفته زیر پوشش خبری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول