اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

شکوه اجلاس شانزدهم جهان را متحیر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به میزبانی موفق جمهوری اسلامی ایران از شانزدهمین دوره اجلاس جنبش غیر متعهدها گفت: شکوه اجلاس شانزدهم جهان را به تحیر و تعجب واداشت.

شکوه اجلاس شانزدهم جهان را متحیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای مسکن استان طی سخنانی با قدردانی از حضور مسؤلانه اعضای شورای مسکن در جلسات اظهار کرد: خوشبختانه جلسات شورای مسکن استان هم از حیث روند برگزاری و هم از لحاظ نتیجه و کارایی مطلوب شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون در استان، بیش از 13 هزار واحد مسکونی در چهار مرحله به متقاضیان تحویل داده شده است از آماده‌سازی و تحویل بالغ بر 20 هزار واحد دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ساخت این تعداد واحد با پیشرفت خوبی در حال انجام بوده و به تدریج پس از تکمیل نهایی این واحدها به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در آماده‌سازی امکانات و تاسیسات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر در حال اجرا گفت:  تامین گاز، برق، آب، تلفن و دیگر نیازهای خدماتی و رفاهی جزو نیازهای اولویت‌دار این پروژه‌ها محسوب شده و باید دستگاه‌های متولی با جدیت و در اسرع وقت نسبت به تامین آن‌ها وارد عمل شوند.

پیریایی به پیشرفت مناسب اجرای شبکه‌های آب، گاز، برق و مخابرات در پروژه‌های مسکن مهر شهر قم و شهرهای زیر 25 هزار جمعیت استان اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به تقویم زمانی تعیین شده برای پروژه‌های مسکن مهر استان به ویژه واحدهای در نوبت تحویل لازم است عملیات شبکه‌گذاری و نصب انشعابات ضروری با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم تعیین اهداف و برنامه‌های راهبردی مسکن استان در آینده، تلاش برای اتمام باقیمانده تعهدات استان در بخش مسکن مهر و تمرکز بر اجرا و تکمیل طرح‌های مسکن خود مالکین و نیز احیای بافت‌های فرسوده را از مهم‌ترین اولویت‌های استان در این بخش نام برد و افزود: برنامه‌های بخش مسکن استان در سال 92، باید با توجه به نیازهای استان و لحاظ سیاست‌ها و نوع نگاه وزارت برنامه‌ریزی شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به مشکل بافت‌های فرسوده در قم زلزله را بزرگ‌ترین عامل تهدید و اشتغالزایی و کمک به نوسازی سیمای شهری را از مهم‌ترین فرصت‌های ناشی از این موضوع عنوان و خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود، برای بررسی علمی و جامع مشکل بافت‌های فرسوده، سمینار تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان صاحب تجربه و نظر کشوری و استانی در قم برگزار شود.

پیریایی با اشاره به میزبانی موفق جمهوری اسلامی ایران از اجلاس جنبش غیر متعهدها گفت: شکوه اجلاس شانزدهم، جهان را به حیرت و تعجب واداشت و بی‌شک داشتن چنین رهبر بصیر و فرزانه و مسئولان با درایتی که موجبات این عزت و افتخار جهانی را فراهم کردند، مایه افتخار و سربلندی است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول