اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی استان قم:

رؤسای مجامع امور صنفی در قم گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی استان قم از برگزاری اجلاس هم‌اندیشی رؤسای مجامع امور صنفی مراکز استان‌های کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رؤسای مجامع امور صنفی در قم گردهم می‌آیند

سید جواد دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم جایگاه اصناف در قم را مهم دانست و گفت: استان قم به عنوان یک استان تک شهرستانی در زمینه فعالیت و جایگاه اصناف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ماهانه مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی افزود:‌ توجه به جایگاه انصاف، ضرورت تلاش برای اجرای کامل قانون نظام صنفی، نوین‌سازی اصناف، آموزش صنوف، گسترش تولید و اشتغالزایی را افزون می‌کند.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی استان قم با تاکید بر لزوم تعامل و مشارکت گسترده مجامع امور صنفی عنوان کرد: همسویی مجامع امور صنفی در کشور، رفع مشکلات، توجه به خواسته‌های قانونی و ایجاد آرامش می‌تواند نقش بسزایی در عملکرد اصناف داشته باشد.

دهناد تصریح کرد: همکاری متقابل سازمان‌ها و تشکل‌های صنفی گامی اساسی در پیشبرد اهداف و پیشرفت و توسعه در بخش اصناف خواهد بود.

وی از برگزاری اجلاس هم‌اندیشی رؤسای مجامع امور صنفی مراکز استان‌های کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این اجلاس به میزبانی مجمع امور صنفی تولیدی ـ خدمات فنی قم بوده و دبیرخانه این اجلاس نیز در محل ساختمان مجتمع اداری اصناف قم مستقر است.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی استان قم اظهار کرد: مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی استان قم آمادگی لازم برای پذیرش نظرات و ایده‌های مردم و اصناف را داشته و فرصت را برای رشد و بالندگی اصناف استان فراهم خواهد کرد.

دهناد گردهمایی رؤسای مجامع امور صنفی مراکز استان‌ها در قم را نقطه عطف و منشأ خیر و برکت در راه اعتلای فرهنگ کسب و کار و رونق اقتصادی بنگاه کوچک دانست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول