اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

مدیران گوهر وجود خود را مستقل از جایگاه اداری جستجو کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: مدیران گوهر وجود خود را مستقل از جایگاه اداری جستجو کنند.

مدیران گوهر وجود خود را مستقل از جایگاه اداری جستجو کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی امشب در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: گوهر وجود خود را مستقل از جایگاه مدیریتی جستجو کنید به این معنی که اگر کسی تصور می‌کند برای اینکه خیلی مورد توجه واقع شود باید حتما پست مدیریتی بگیرد سخت در اشتباه است.

وی ادامه داد: هر فردی باید در بین مردم وجاهت داشته باشد نه اینکه وجاهت او متکی به میز و صندلی و مدیریت وی باشد.

این مسئول اضافه کرد: دانایی را باید اصل قرار داد و دانایان را باید به کار گرفت، این موضوع باید در همه شئون مدیریتی مورد نظر مدیران باشد.

اعلایی تصریح کرد: اداره امور و تصمیمات خود را از سر اعتقاد انجام دهید تا نافذ باشد اگر همه ما اعتقاد را وارد کار کنیم آثار کارهایمان ماندگار خواهد بود. 

استاندار ایلام گفت: تصمیمات خود را باید متکی بر دانایی و از سر اخلاص و قاطعانه به انجام برسانیم، یعنی اینکه قبل از اینکه تصمیمی اتخاذ شود باید بررسی‌‌ها و مشورت‌ها انجام شود و زمانی که تصمیم اتخاذ شد باید قاطعانه کار را انجام داد. 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران محافظه‌کار می‌ترسند که تصمیم بگیرند و از خود و تصمیمشان دفاع کنند، مدیریت ریسک می‌خواهد و باید مدیر جرأت داشته باشد.    

این مسئول اضافه کرد: از آنجا که قدرت حقیقی از آن خداوند است و تجلی آن در مردم ظهور پیدا کرده است از هیچ قدرتی جز قدرت حقیقی در تصمیمات خود نترسید.

اعلایی تصریح کرد: اگر ملاحظه کار و محافظه کار باشید نمی‌توانید مدیر نمونه باشید، محافظه‌کاری نمی‌تواند ما را در مدیریت موفق کند. باید تصمیمات را بدون ترس و شجاعانه اخذ کرد.

استاندار ایلام گفت: مرکب مدیریت را در سایه‌سار ولایت بدوانید و مرز و خط قرمز شما حد این سایه باشد، ما از ولایت نباید نگاه غلط داشته باشیم، در واقع هر کسی که تصمیمات خود را در چارچوب مقررات شرع و دین که ولی تعیین می‌کند باشد او ولایی است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیعیان ولایت‌پذیری و رهبرپذیری است، مشکلات اهل سنت و کشورهایی که انقلاب می‌کنند هم نبود رهبر و ولایت است.

این مسئول اضافه کرد: قدرت خود را از نزدیک‌ کردن خود به قدرت حقیقی (خداوند) اخذ کنید، از این رو خود را به محرومان نزدیک کنید که فرمود " من در قلب‌های شکسته شده قرار دارم."  

اعلایی تصریح کرد: اگر می‌خواهید قدرت پیدا کنید باید با طبقات محروم و ضعیف جامعه و افرادی که هیچ کس را در عالم ندارند نزدیک شوید و قطعا قدرتمند می‌شوید چون این سخن و نوید خداوند است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول