اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون حضور برندهای معروف

نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک در اصفهان برپا شد

خبرگزاری فارس: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی اصفهان در حالی برگزار شد که اکثر برندهای معروف نیز به علت مشکلات اقتصادی در آن حضور پیدا نکرده‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک در اصفهان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان و یکی از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان انجام شود که این نمایشگاه بدون حضور این دو مسئول و تنها با تلاوت آیاتی از کلام الهی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

حدود 70 شرکت در 7 هزار و 500 متر مربع فضای نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را برای علاقه‌مندان به معرض دید می‌گذارند.

در سال جاری غرفه‌های تولید و محصول شیرآلات در این نمایشگاه بیش از هر محصول دیگری وجود دارد.

یک سری از برندهای معروفی که در زمینه کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی وجود دارند در نمایشگاه سال جاری به علت برخی مشکلات اقتصادی حضور پیدا نکرده‌اند.

به گزارش فارس، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی محصولاتی از قبیل کاشی کف، دیوار، ضد اسیدی، کاشی‌های تزئینی و سنتی، تجهیزات سونا و جکوزی و ابزارآلات تخصصی ساختمان نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

بیشترین استان‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند از قبیل اصفهان، تهران، فارس، خراسان‌رضوی و یزد هستند.

به گزارش فارس، یکی از مسئولان شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان معتقد بود با توجه به این که نمایشگاه حاضر تخصصی و تنها زمان اندکی از آغاز آن گذشته اما با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی تا 10 شهریورماه طی ساعات بازدید 16 تا 22 برای علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول