اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت

پارک فرهنگی ورزشی بانوان سنندج بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در گرامیداشت هفته دولت پارک فرهنگی ورزشی بانوان در منطقه توس نوذر به بهره‌برداری رسید.

پارک فرهنگی ورزشی بانوان سنندج بهره‌برداری شد

شهردار سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: این مجموعه در مساحتی بیش از دو هکتار و با هدف خدمت‌رسانی به بانوان سنندجی احداث شده است.

به گفته مهدی حسام‌شریعتی برای فاز اول این مجموعه اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال هزینه شده که 10میلیارد ریال آن از منابع استانی و 2 میلیارد ریال آن از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

وی احداث استخر سرپوشیده این مجموعه فرهنگی و ورزشی را برنامه فاز دوم این طرح عمرانی اعلام کرد و افزود: این استخر با زیربنای بیش از 4 هزار و 500 مترمربع در دست اقدام است.

شهردار سنندج اعتبار مورد نیاز را برای ایجاد استخر سرپوشیده و سایر اقدامات مجموعه فرهنگی و ورزشی پارک بانوان در فاز دوم را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کرد.

پارک ورزشی بانوان مشتمل بر پیست دوچرخه‌سواری، زمین والیبال، زمین بدمینتون، بسکتبال، فوتسال، پارک کودک، فضای سبز، آب‌نما، پارکینگ، استخر، بوفه و سرویس بهداشتی ویژه بانوان است.

بهره‌برداری از فاز اول اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان

شهردار سنندج همچنین درباره بهره‌برداری فاز اول اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان، گفت: برای اجرای این پروژه به  طول 820 متر و عرض 30 متر حدفاصل جاده ساحلی تا بیمارستان توحید اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از منابع استانی هزینه شده است.

حسام‌شریعتی با اشاره به فعال بودن فاز دوم این پروژه افزود: فاز دوم این پروژه به طول یک‌هزار و 400 متر در دست اقدام است که برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال لازم است.

روان‌سازی ترافیک میدان دوازده فروردین، چهارراه بسیج، خیابان پاسداران و دسترسی آسان برای میدان لشکر و بلوار کردستان به شهرک بهاران و دسترسی آسان شهروندان از شرق به مرکز و غرب شهر و کاهش هزینه سفر و تقویت ایمنی سفر درون‌شهری مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح عمرانی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول