اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

فتح قله‌های سیاسی جهان حاصل پیوند بسیج و ولایت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تأثیر پیوند مبارک بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در سطح جهانی است.

فتح قله‌های سیاسی جهان حاصل پیوند بسیج و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری در همایش بسیج کارمندی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: نظام استکباری تمام تلاش خود را برای انزوا و محدودیت ایران به کار گرفته و از تمام توان خود در مسیر تحریم استفاده کرده است.

وی افزود: کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران رابطه دارند همواره زیر شدیدترین حملات روانی و اقتصادی قرار گرفته‌اند اما با تدبیر رهبری و تلاش دولت خدمتگزار یکی از اتفاقات بزرگ در عالم سیاست، هم‌اکنون در تهران در حال رخ دادن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای عدم تعهد در ایران گفت: این مسئله نشان‌دهنده موفقیت قدرتمندانه جمهوری اسلامی در سطح جهان است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفت که این اتفاق روی ندهد یا اینکه سطح آن نازل باشد اما با تلاش جمهوری اسلامی این رویداد جهانی در بالاترین سطح خود در حال انجام است.

عرب‌انصاری با بیان اینکه مردم ایران از نعمت بسیار منحصر به فردی برخوردار هستند عنوان کرد: نعمت ولایت و رهبری چیزی است که مردم دیگر کشورها خود را از آن محروم ساخته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ولایت را روح الهی و نفسی مسیحایی دانست که عزت ایران را تأمین می‌کند و افزود: این امر شکوه کشور را تأمین کرده و به یقین، عنایتی که از ناحیه شهدای معظم به ما می‌رسد در این زمینه مؤثر است و اتفاقات مبارکی در جمهوری اسلامی به ثمر می‌نشیند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و دعای آنها پشتیبان ملت ایران است ابراز کرد: استواری گام‌ها و موفقیت‌های ملت ایران همه نتیجه همین نعمت الهی است و انسجام و روحیه بالای بسیجیان در قشرهای مختلف، امروز یکی از اساسی‌ترین عناصر موفقیت ایران محسوب می‌شود.

عرب‌انصاری ادامه داد: تأثیر پیوند مبارک بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در سطح جهانی است زیرا امروز خارهای بزرگی در چشم دشمنان ایران فرو رفته و هیئت حاکمه آمریکا، اتحادیه اروپا و اسرائیل به استیصال رسیده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه ایران موفقیت بیشتری پس از برگزاری اجلاس کشورهای عدم تعهد خواهد داشت گفت: مهم‌تر از این مسئله احساس مسئولیتی است که مردم ایران در خود حس می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید پنجره دل‌ها و افکار و اندیشه‌های خود را به سوی ولایت و شهدا گشوده و خود را از نسیم هدایت‌گر مواعظ رهبری و شهدای بزرگوار بهره‌مند سازیم زیرا روح و حیات اصلی ملت ایران همین‌ها هستند.

عرب‌انصاری با بیان اینکه اشتغال به دنیا و فراموشی از برخی مسئولیت موجب سنگینی انسان می‌شود افزود: باید نسیم ولایت و رحمت شهدا را درک کرده و خود را در مسیر آنها قرار دهیم زیرا شهدا رسالت سنگین حمایت از دستاوردهای انقلاب را به صورت امانتی بزرگ در اختیار ما گذاشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان داشت: کارکنان، مسئولان و مردم استان قم تفاوت‌هایی با مردم سایر شهرها دارند و بودن در کنار بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید در این میان تأثیر بسزایی دارد.

وی با تاکید بر استحکام در گام برداشتن در مسیر پیشرفت کشور افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وظایف همگان را سنگین کرده و باید برای این تحول و رخدادهای آینده خود را آماده کرده و عرصه خدمت‌گزاری باید حوزه‌ای پرشتاب‌تر و گسترده‌تر شود.

عرب‌انصاری کارمندان بسیج را امید ملت ایران در این راه دانست و خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، آسان‌سازی و تسهیل امور و خدمت بی‌چون و چرا به مردم باید سرلوحه همه کارمندان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهادت فی سبیل‌الله مزد این دو تن بود که بدون منت به کار و تلاش برای ملت ایران می‌پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم بیان کرد: دولت خدمتگزار و مجموعه مدیران اجرایی استان معدل خوبی در زمینه خدمتگزاری به مردم داشته و این نمایشگاه گوشه‌ای از این خدمات را در معرض بازدید عموم گذاشته است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول