اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان:

مس رفسنجان این فصل لیگ را متفاوت آغاز می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این تیم مسابقات این فصل لیگ آزادگان را با شرایط متفاوت‌تری نسبت به فصول گذشته آغاز می‌کند.

مس رفسنجان این فصل لیگ را متفاوت آغاز می‌کند

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به آخرین وضعیت تیم رفسنجانی اشاره کرد و اظهار داشت: تمرینات خوبی را طی هفته‌های اخیر دنبال کرده‌ایم و شرایط مس رفسنجان در این فصل از مسابقات با تغییراتی چند روبه‌رو شده است.

وی افزود: این تیم مسابقات این فصل لیگ آزادگان را با شرایط متفاوت‌تری نسبت به فصول گذشته آغاز می‌کند.

هاشمی بیان داشت: به تشخیص سرمربی مراحل آماده‌سازی تیم در این فصل از مسابقات در سه مرحله انجام گرفت و تیم با برگزاری دو مرحله اردو در شهرهای سرچشمه و رفسنجان مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی خود را در شهرستان چالوس و بخش عباس‌آباد به مدت بیش از 15 روز برگزار کرد.

وی یکی از نقاط قوت مس رفسنجان در این فصل از مسابقات را حضور مربی با دانشی چون بهمن فروتن در کنار این تیم دانست و عنوان کرد: وی از مربیانی است که در زمینه توسعه آموزش فوتبال موفق بوده است، اما در کنار این مسئله کم‌تجربگی بازیکنان مس رفسنجان برای حضور در لیگ دسته اول کشور یکی از ایرادهای این تیم است به شکلی که تنها پنج بازیکن ما تجربه بازی در این لیگ را دارند.

هاشمی با بیان اینکه 28 بازیکن در لیست مس رفسنجان حضور دارند، گفت: 12 نفر این بازیکنان را افراد غیر بومی و سایر نفرات را فوتبالیست‌هایی از استان کرمان تشکیل می‌دهند، ضمن آن که بازیکنانی چون محمدرضا ترابی، تورج بانک توکلی و میلاد پرنده‌افشار از بازیکنانی کرمانی حاضر در این تیم هستند.

سرپرست مس رفسنجان خاطرنشان کرد: میانگین سنی این تیم برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور 23 سال است.

وی با اشاره به آغاز این فصل از مسابقات فوتبال دسته اول کشور از 23 شهریور ماه گفت: مس رفسنجان در نخستین دیدار خود به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود و این تیم دیدارهای خانگی خود در این دوره از مسابقات را در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول