اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور یاسوج ـ سمیرم

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی چهار خطه کردن دو قطعه از محور یاسوج - سمیرم آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور یاسوج ـ سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی چهار خطه کردن دو قطعه از محور یاسوج - سمیرم آغاز شد.

با حضور کورش امیدی‌پور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دو قطعه از جاده ترانزیتی یاسوج به سمیرم اصفهان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

امیدی‌پور در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: پروژه چهار بانده کردن مسیر یاسوج به سمیرم از پروژه‌های حیاتی این استان است و اجرای این پروژه در سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر آغاز شده است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث این دو قطعه به طول 9 کیلومتر، 155 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

امیدی‌پور با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های استان است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شده، تصریح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که تا پایان کار دولت دهم این پروژه به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین یادآور شد: 25 پروژه در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد که 23 پروژه با اعتبار 60 میلیارد و 150 میلیون ریال افتتاح و دو پروژه با اعتبار 195 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شدند.

وی تصریح کرد: از پروژه‌های افتتاحی هشت مورد آبرسانی روستایی، هفت پروژه در بخش کشاورزی، چهار پروژه آموزشی و چهار پروژه ساماندهی گلزار شهدا می‌باشد.

وی گازرسانی به سه روستا و چهار بانده کردن دو قطعه در مسیر یاسوج به سمیرم را از پروژه‌های کلنگ‌زنی برشمرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول