اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تا 19 شهریور ماه

بهترین تکواندوکاران قمی در قهرمانی کشور مبارزه می‌کنند

خبرگزاری فارس: چهره‌های شاخص تکواندو دختر و پسر به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

بهترین تکواندوکاران قمی در قهرمانی کشور مبارزه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با ارسال بخشنامه مسابقات قهرمانی کشور به هیئت‌های تکواندو استان‌های سراسر کشور، زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد و تکواندوکاران قمی به همین منظور خود را آماده مصاف با حریفان می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان مسابقات قهرمانی کشور پسران و دختران دارای کمربند قرمز به بالا طبق شرایط و مقررات در حالی برگزار می‌شود که هیئت‌های استانی باید تا مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم‌های ثبت‌نام و ارسال به فدراسیون اقدام کنند.

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری پسر تکواندو کشور در رده سنی 8 تا 10 سال در حالی برگزار می‌شود که متولدین یازدهم دی ماه سال 1380 تا دهم دی ماه سال 1383 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

برای این منظور روز سه‌شنبه چهاردهم شهریور ماه به عنوان روز ورود تیم‌ها در نظر گرفته شده است و مسابقات بخش پسران در روزهای 15 و 16 شهریور ماه برگزار می‌شود و در آن برترین تکواندوکاران کشور در خانه تکواندو تهران با یکدیگر پیکار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های تکواندو پسران کشور، هفدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی دختران کشور ویژه تکواندوکاران رده سنی 8 تا 10 سال برگزار می‌شود.

برای ورود تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای دختران تکواندو کشور روز جمعه هفدهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است و مسابقات این رده سنی با شرکت برترین‌های کشور یک روز بعد در اوزان مختلف به انجام خواهد رسید.

این رقابت‌ها در شرایطی برگزار می‌شود که هر تیم شامل 10 تکواندوکار، یک سرپرست و دو مربی است و جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی مسابقات نیز روز ورود تیم‌ها از ساعت 17 در محل خوابگاه رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

از جمله شرایط شرکت در این رقابت‌ها همراه داشتن تمام وسایل ایمنی استاندارد و مورد تأیید فدراسیون شامل هوگو، کلاه، نانشیم، دستکش، ساعد بند، ساق بند و لثه (محافظ دندان) است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول