اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حمید سوریان

کاروان کمک‌های مردمی ری به آذربایجان شرقی رسید

خبرگزاری فارس: کاروان کمک‌های مردمی شهرستان ری با عنوان «پهلوان حمید سوریان» که بعد از نماز جمعه شهرری به آذربایجان‌شرقی اعزام شده بود، دقایقی پیش وارد این استان شد.

کاروان کمک‌های مردمی ری به آذربایجان شرقی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هیئتی از شهرستان ری متشکل از حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان، محسن سوریان برادر و مربی حمید سوریان، حسین کاغذلو معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ری، هوشنگ اکبری رئیس روابط‌عمومی و مسئول دفتر فرماندار شهرستان ری، رئیس حوادث شهرستان ری و جمع دیگری از مسئولان فرمانداری ری به آذربایجان‌شرقی سفر کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس، این هیئت دقایقی پیش وارد آذربایجان‌شرقی شد.

حمید سوریان و هیئت اعزامی از شهرستان ری در بدو ورود مورد استقبال احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گرفتند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اعزام ستاد کمک‌های مردمی شهرستان ری با عنوان «پهلوان حمید سوریان» اظهار داشت: فرماندار ری دستور داد تا به همراه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مشاور عالی فرماندار و پهلوان سوریان برای کمک کردن به آذربایجان عزیمت کنیم.

حسین کاغذلو در تشریح جزئیات این کار خیرخواهانه بیان داشت: این کاروان به مسئولیت اینجانب، عازم آذربایجان‌شرقی شده و کمک‌های مردم نوع‌دوست ری را به مردم و ستاد بحران آذربایجان‌شرقی تحویل می‌دهد.

کاغذلو در ادامه افزود: با توجه به سردسیر بودن مناطق زلزله‌زده، اغلب کمک‌ها جنس‌هایی نظیر پتو، مواد غذایی، مواد شوینده، بلورها و سایر مواد گرمایشی است.

این گزارش حاکی است، این هیئت در حال حاضر در مسیر ورزقان هستند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول